Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje internetowe Radio ABCKRU

W najbliższą sobotę oficjalnie ruszy internetowe Radio ABCKRU, stworzone przez byłych dziennikarzy szczecińskiego Radia ABC (zostało przekształcone w RMF Maxxx).

Rozgłośnia nadaje program testowy (wyłącznie muzykę) od połowy grudnia ub.r. – W sobotę startujemy z pełnym programem. Audycje z udziałem prezenterów będą się rozpoczynać po południu i potrwają przynajmniej do północy – zapowiada Łukasz Ślany, jeden z twórców Radia ABCKRU, wcześniej dyrektor operacyjny Radia ABC. Z radiem będzie współpracowało ok. 15 osób, w tym prezenterzy znani z anteny Radia ABC - m.in. Marcin Kowalik, Maciej Kiciński, Radosław Dąbrowski i Sebastian Kuchciński. Pracownicy nie otrzymują pensji, koszty utrzymania rozgłośni będą pokrywane wpływami z comiesięcznych imprez organizowanych przez stację. Aby sformalizować działalność, powstało stowarzyszenie Artyści Bez Cenzury (prezesem jest Michał Wardyn).

(KRZ, 10.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najnowsze wyniki słuchalności stacji ogólnopolskich

Różnica w wynikach słuchalności między RMF FM a Radiem Zet wynosi 2,4 punktu proc. – wynika z najnowszej fali badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC. To o 0,2 punktu proc. więcej niż przed miesiącem.

W najnowszych badaniach (XII 2005 – II 2006) RMF FM ma 21,3 proc. udziałów w rynku, ale to mniej niż w tym okresie przed rokiem – wtedy stacja miała 22 proc. Na drugim miejscu jest Radio Zet z wynikiem 18,9 proc. (tyle samo co przed rokiem). Kolejne miejsca zajmują: Program I Polskiego Radia 14,7 proc. (15,8 proc.), Program III – 6,0 proc. (6,3 proc.), Radio Maryja – 2,6 proc. (2,6 proc.), Radio Bis – 0,7 proc. (0,4 proc.) i Program II – 0,6 proc. (0,7 proc.).

(KRZ, 10.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY