Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Mazurek z zarzutem, że ściągnął temat od blogerki

W poprzednim numerze "W Sieci" znalazł się felieton Roberta Mazurka pod tytułem "Pierwsza Niewolnica RP". Wcześniej o tym samym i pod tym samym tytułem pisała o problemie braku wynagrodzenia dla żony prezydenta blogerka Boska Matka.

- Całą sytuację traktuję raczej humorystycznie, choć zbieżność tytułów, tezy i argumentacji zdumiała nie tylko mnie - mówi Anna Kowalczyk, twórczyni bloga Boska Matka. Już 25 maja (dzień po drugiej turze wyborów prezydenckich) napisała tekst pod tytułem "Pierwsza Niewolnica RP", dotyczący braku wynagrodzenia i zabezpieczenia społecznego Pierwszej Damy. Jako autorka wpisu była cytowana i zapraszana do mediów (pojawiła się m.in. w "Wiadomościach" TVP 1 i "Zapraszamy do Trójki" PR III).
1 czerwca w tygodniku "W Sieci" ukazał się felieton Roberta Mazurka pod tytułem "Pierwsza Niewolnica RP", na ten sam temat. "Rozumiem że nie każdy wie co to cykl wydawniczy i że mój felieton mógł powstać wcześniej niż blog którego - o wybaczcie arogancję - nigdy nie czytałem (...) A mało oryginalny tytuł zawdzięczam znanemu plagiatorowi PAD [Prezydent Andrzej Duda - przyp. redakcji], który podzielił się ze mną treścią swej rozmowy z żoną i opowiedział o jej sytuacji" - tłumaczył się na Twitterze Mazurek.
- Do redaktora Mazurka pisałam. Odpisał, że mojego tekstu nie zna, a blogów nie czytuje. Pozostaje mi wierzyć na słowo - komentuje Kowalczyk.
Robert Mazurek odmówił nam komentarza w tej sprawie.

(JM, 08.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer zmienił "Olivię", aby poprawić jej pozycję w segmencie

Okładka lipcowego wydania pisma

Wydawnictwo Bauer chce wzmocnić pozycję "Olivii" w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet kampanią promocyjną wartą ok. 6 mln zł. Pismo ma zmieniony layout.

Od lipcowego numeru (od dziś w sprzedaży) "Olivia" będzie wspierana kampanią promocyjną w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) oraz w tytułach własnych wydawcy (działania potrwają do końca br.). Kampanię przygotowało studio produkcyjne ITC. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampania ma zachęcić do kupowania "Olivii" w zmienionej szacie graficznej. W piśmie jest teraz więcej tekstów dotyczących życia gwiazd, a także materiałów opartych na historiach czytelniczek. "Największą zmianą jest sposób komunikowania się z czytelniczką. Magazyn w przyjazny i wspierający sposób pokazuje, że kobieta pewna i świadoma siebie nie musi bać się upływu czasu, bo dojrzałość to atut" - podaje w komunikacie prasowym Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media.
Średnia sprzedaż "Olivii" w 2014 roku wyniosła 142 tys. egz. (spadek o 15,6 proc. względem 2013 roku) przy nakładzie 228 tys. egz. (dane ZKDP).

(IKO, 09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo