Temat: radio

Dział: RAPORTY

Dodano: Marzec 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdBranch

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych.

(27.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: prasa

Dział: RAPORTY

Dodano: Kwiecień 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najczęściej cytowane media w marcu 2015. Głównym tematem – wybory prezydenckie

Raport Instytutu Monitorowania Mediów.

(23.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY