Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Albrychiewicz zdobyła tytuł AdMana 2014 roku (wideo)

Izabela Albrychiewicz, zwyciężczyni konkursu AdMan 2014 roku (fot. Piotr Król)

CEO domu mediowego MEC Izabela Albrychiewicz otrzymała tytuł AdMana Roku 2014 w plebiscycie organizowanym przez miesięcznik „Press”. Zdobyła najwięcej punktów w głosowaniu agencji reklamowych i domów mediowych.

Izabela Albrychiewicz wygrała plebiscyt, uzyskując rekordową w historii konkursu   liczbę 157 punktów. Doceniono ją za wyznaczanie najwyższych standardów w branży reklamowej, etykę w biznesie oraz skuteczność w zarządzaniu domem mediowym. - Ten sukces nie byłby możliwy bez mojego zespołu, jutro wspólnie będziemy pić whisky, które jest dodatkiem do tej nagrody. Cieszę się, że kobieta zdobyła tytuł AdMana i dedykuję tę nagrodę wszystkim kobietom w naszej branży - mówiła laureatka ze sceny w klubie Skwer. Z branżą reklamową jest związana od ponad 20 lat, z czego 17 przepracowała w domu mediowym MEC. W styczniu 2009 roku została w nim dyrektorem zarządzającym.
Drugie miejsce (68 punktów) w plebiscycie zajął Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB & Tribal, a trzecie (44 punkty) Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern. Tuż za podium znalazł się Marcin Jeziorski, dyrektor zarządzający Scholz & Friends Warszawa. Piąte miejsce zdobyli ex aequo Adrian Kawecki (CEO Mindshare Polska) i Mariusz Radecki, prezes agencji GPD.
W tegorocznym plebiscycie zagłosowało 55 agencji. Zgodnie z regulaminem mogły to być agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda z nich mogła zagłosować raz, wskazując od jednego do trzech nominowanych spoza swojej firmy.
Maciej Marasek, executive creative director Ogilvy & Mather, uważa, że wielu  spodziewało się innego zwycięzcy. - To znaczy Sławomira Stępniewskiego. Ale cieszę się, bo MEC od wielu lat jest świetnie, bardzo mądrze i kreatywnie prowadzony - skomentował wynik plebiscytu Marasek. Katarzyna Sośnierz, współwłaścicielka agencji Lvov, po ogłoszeniu wyników powiedziała: - Bardzo się cieszę, że wygrała kobieta. W tym tytule AdMan z góry zakładamy zwycięstwo mężczyzny. Bardzo gratuluję pani Izabeli. Uważam, że to było jedno z nielicznych prawdziwych wystąpień i że była autentycznie wzruszona. Jednak bliżej mi do branży reklamowej, dlatego kibicowałam Marcinowi Jeziorskiemu.
Partnerem głównym tegorocznej edycji konkursu było Biuro Reklamy TVP Polska, a partnerami: Bank Zachodni WBK, OTO Film oraz Stilnoviti.
Konkurs AdMan Roku od trzech lat organizuje magazyn „Press”. Tytuł przyznawany jest osobie, której zawodowa działalność i postawa stanowi przykład dla wszystkich profesjonalistów z branży. Nagroda przyznawana jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Laureatami poprzednich edycji byli Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy agencji PZL (2012 rok) oraz Marcin Maj z agencji OS3 (2013 rok).
Obejrzyj fotorelację z gali AdMan 2014

Laureaci konkursu AdMan 2014 (fot. Piotr Król)

(AMS, DR)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Guardian", Reuters i CNN zakładają sieć, aby rywalizować z Google i FB

Grupa renomowanych mediów angielskojęzycznych pracuje nad własną siecią reklamową, która pozwoli reklamodawcom na dotarcie do ponad 100 mln użytkowników na całym świecie.

Projekt o nazwie Pangaea ma ambicję konkurowania z platformami reklamowymi oferowanymi przez Google czy Facebooka. Jego twórcy zapowiadają, że dzięki nowej sieci reklamodawcy zyskają dostęp do produktu obejmującego serwisy internetowe najbardziej renomowanych światowych mediów, których odbiorcami jest około 110 mln osób. Jedna czwarta z nich pochodzi z najlepiej zarabiających grup demograficznych, a jedna piąta to menedżerowie najwyższego szczebla.
Inicjatorem projektu jest brytyjski dziennik “The Guardian”, który do współpracy zaprosił m.in. “The Financial Times”, Reuters, CNN i “The Economist”. Wydawcy będą się dzielić przychodami.
Nowa sieć testowo wystartuje w kwietniu br. Dostawcą technologii wykorzystanej w platformie jest firma Rubicon Project.

(LL)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo