Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Dzieci Niczyje edukuje na temat sekstingu

Plakat kampanii "Myślę, więc nie ślę"

Fundacja Dzieci Niczyje prowadzi kampanię "Myślę, więc nie ślę" mającą edukować o niebezpieczeństwach sekstingu.

Seksting to rejestrowanie i upowszechnianie prywatnych materiałów o charakterze seksualnym za pośrednictwem telefonu i Internetu. Przygotowana przez agencję Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje kampania ma informować o niebezpieczeństwach związanych z sekstingiem i podnieść świadomość społeczną na temat tego zjawiska. Z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia na zlecenie fundacji w 2014 roku wynika bowiem, że 11 proc. młodych ludzi wysłało materiały sekstingowe, a 1/3 respondentów otrzymała tego typu zdjęcia lub filmy.
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny (będzie emitowany zarówno w lokalnych, jak i ogólnopolskich telewizjach) oraz plakat (do prasy i outdooru).

(MIL, 12.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.