Fundacja Dzieci Niczyje edukuje na temat sekstingu
Plakat kampanii "Myślę, więc nie ślę"
Fundacja Dzieci Niczyje prowadzi kampanię "Myślę, więc nie ślę" mającą edukować o niebezpieczeństwach sekstingu.
Seksting to rejestrowanie i upowszechnianie prywatnych materiałów o charakterze seksualnym za pośrednictwem telefonu i Internetu. Przygotowana przez agencję Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje kampania ma informować o niebezpieczeństwach związanych z sekstingiem i podnieść świadomość społeczną na temat tego zjawiska. Z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia na zlecenie fundacji w 2014 roku wynika bowiem, że 11 proc. młodych ludzi wysłało materiały sekstingowe, a 1/3 respondentów otrzymała tego typu zdjęcia lub filmy.
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny (będzie emitowany zarówno w lokalnych, jak i ogólnopolskich telewizjach) oraz plakat (do prasy i outdooru).
(MIL, 12.02.2015)