Temat: telewizja

Dział: RAPORTY

Dodano: Grudzień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zjawisko multiscreeningu w programach typu talent show, czyli bliskie relacje pomiędzy widzami, markami i mediami

Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, dlatego Instytut Monitorowania Mediów wybrał programy: Mam Talent, The Voice of Poland i Must Be The Music jako przykłady do analizy tego, coraz bardziej popularnego w Polsce, zjawiska.

(11.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: internet

Dział: RAPORTY

Dodano: Grudzień 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przyszłość reklamy wideo w Internecie

Raport przygotowany przez Millward Brown na zlecenie SMEbusiness.pl

(17.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY