Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram wprowadził reklamy wideo

Serwis społecznościowy Instagram oficjalnie wprowadził nowy format reklamowy - wideo.

15-sekundowe spoty są odtwarzane automatycznie. Wyświetlane są one na losowo wybranych kontach użytkowników. Wprowadzenie reklam wideo zostało poprzedzone sześciomiesięcznym okresem testów. Wśród pierwszych reklamodawców, którzy skorzystali z nowego formatu, są Disney, Activision, Lancome i Banana Republic.

Należący do Facebooka serwis wprowadził reklamy w formie graficznej rok temu. Wiosną ub.r. Instagram podpisał porozumienie reklamowe z holdingiem Omnicom o wartości 40 mln dol.

(LL, 01.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.