Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niesmaczne billboardy Intermarché promują "smaczny obowiązek" jedzenia jabłek

Plakaty sieci Intermarché to niepotrzebne granie na narodowych symbolach (fot. materiały prasowe)

"Jedz jabłka. Obowiązek patriotyczny jeszcze nigdy nie był tak smaczny" - brzmi hasło kampanii sieci sklepów Intermarché. Zdaniem strategów promocja sieci sklepów nawiązująca do tradycji "Solidarności" jest jednak niesmaczna. 

Kampania sieci Intermarché odwołuje się do zainicjowanej przez "Puls Biznesu" akcji nawołującej do jedzenia polskich jabłek. Layout na billboardach przypomina plakaty NSZZ "Solidarność" z 1989 roku. W czerwony kontur jabłka wkomponowano flagę Polski. - Sieć Intermarché włącza się w inicjatywę wspierania polskich sadowników i przedsiębiorców rolnych, którzy są dla nas ważnymi partnerami biznesowymi - tłumaczy Bartłomiej Tarłowski, PR manager Grupy Muszkieterów. - Opatrzyliśmy to hasło odpowiednią symboliką oraz sprowadziliśmy do obowiązku patriotycznego, który jeszcze nigdy nie był tak smaczny - dodaje zupełnie poważnie. 
Ogólnopolska kampania billboardowa prowadzona jest od 21 sierpnia w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Projekt plakatu przygotowała agencja Opus B, za kampanię outdooru odpowiada AMS. Firma dziś ma pokazać kolejną odsłonę kampanii.
Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors, pochwala samą promocję jabłek, lecz jego zdaniem sposób kreacji kampanii za bardzo nawiązuje do "Solidarności". - Ta reklama jest kuriozalna, poszli o krok za daleko. Dziś jabłko kojarzy się z Ukrainą, z zachowaniem Rosji, Putinem – mówi Kalkhoff. Podobnego zdania jest Bartłomiej Brach, strateg w butiku kreatywnym One Eleven, który zauważa, że w ten sposób market chce wykorzystać obywatelskie zaangażowanie do podniesienia sprzedaży, co wcale nie buduje marki. Każe raczej wątpić w jej uczciwość. - Tym bardziej, kiedy francuska sieć handlowa próbuje do swoich działań dodatkowo mieszać "Solidarność" i jej dziedzictwo – podsumowuje Brach.  

(DR, 25.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michałki firmy Wawel reklamowane spotami z ub.r.

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa Michałków firmy Wawel. Tylko że to powtórka kampanii z ub.r., której koncepcję i kreację przygotowała agencja Demo Effective Launching.

Kampania potrwa do 30 września 2014 roku. Spoty, przygotowane w dwóch wersjach – 30- i 15-sekundowej (te same co w ub.r.), emitowane są w głównych telewizjach i kanałach tematycznych.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Wsparciem PR kampanii zajmuje się agencja 38PR.

 

(AMS, 26.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo