Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" i "Wiadomości" z Kijowa

(fot. facebook.com/Fakty.TVN)

Dziś ”Fakty” TVN i "Wiadomości" TVP 1 zostaną nadane z Kijowa. Wyjazdowego wydania nie planują "Wydarzenia" Polsatu.

"Ekipa Faktów jest już na miejscu. Dziś wydanie specjalne prosto z Kijowa. Widzimy się o 19:00...” – poinformowała redakcja "Faktów" na Facebooku.
Specjalne wydanie szykują "Wiadomości" TVP 1. Z Kijowa poprowadzi je Krzysztof Ziemiec, a z Warszawy Piotr Kraśko. O 19.57, tuż po "Wiadomościach", równolegle w TVP 1 i TVP Info, obejrzeć będzie można rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem.
"Wydarzeń" ze stolicy Ukrainy nie pokaże Polsat, który do Kijowa wysłał dwie ekipy - reportera "Wydarzeń" Grzegorza Kępkę oraz dziennikarza Polsat News Tomasza Lisieckiego.

Protesty na Ukrainie rozpoczęły się 21 listopada, po ogłoszeniu przez władze tego kraju, że nie podpiszą umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską – ludzie zaczęli się wtedy gromadzić na głównym placu Kijowa, Majdanie Niepodległości.

(02.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serialowe pasmo Polsatu nie wygrało z konkurencją

Nowy serial Polsatu "2XL" gromadził średnio 1,53 mln widzów, a siódma edycja "Hotelu 52" – 1,69 mln widzów. Czwartkowe pasmo seriali fabularnych w Polsacie nie pokonało propozycji konkurencyjnych stacji.

Emitowany w czwartki o 21 "Hotel 52" dał Polsatowi średnio 11,8 proc. udziału w rynku (11,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49) i w obu grupach był to trzeci wynik w tym paśmie. Lepiej wypadły TVP 1 – z 20,6 proc. udziału (11,9 proc. w grupie 16-49) i TVN – 15,3 proc. (17,1 proc.), a mniejszy udział miał TVP 2 – 7,4 proc. (10,2 proc.).
Z kolei debiutancki serial "2XL" wybierało średnio 14,3 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (14,4 proc. w grupie komercyjnej). Ta produkcja przegrała tylko z TVN mającym 15,5 proc. udziału (19 proc. w grupie 16-49), wyprzedziła natomiast Jedynkę – 9,7 proc. (6,1 proc.) i Dwójkę – 4,6 proc. (4,9 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 02.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo