Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Maj 31, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Liliana Śnieg-Czaplewska nie współpracuje już z "Vivą!"

Liliana Śnieg-Czaplewska, długoletnia dziennikarka dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), nie będzie już pisać do tego tytułu. Współpracę z nią zerwała redaktor naczelna "Vivy!" Katarzyna Przybyszewska.

Poszło o zdjęcia ilustrujące tekst dziennikarki na temat męskiego baletu Teatru Wielkiego w Warszawie. Początkowo Śnieg-Czaplewska na prośbę zastępczyni redaktor naczelnej "Vivy!" Agnieszki Dajbor miała sama wybrać zdjęcia. Kiedy tekst był gotowy (ukaże się w najbliższym numerze), spostrzegła, że będą go ilustrować inne fotografie. - Zobaczyłam brzydkie, niedoświetlone zdjęcia przedstawiające anonimowych tancerzy. Do artykułu rozmawiałam ze znanymi artystami, więc zupełnie się z nim nie wiązały. Zabolało mnie, że wysłany do opery fotograf nawet nie zapytał mnie, o czym będzie mój tekst. Redaktor naczelna oskarżyła mnie o dywersję i zerwała ze mną współpracę - relacjonuje dziennikarka.
Śnieg-Czaplewska nie była etatową dziennikarką "Vivy!", ale jej nazwisko figurowało w stopce pisma. W "Vivie!" pracowała od 2002 roku (z przerwą w latach 2006-2007). Wcześniej, w latach 1990-2000, była dziennikarką "Twojego Stylu".
Katarzyna Przybyszewska odmówiła komentarza w tej sprawie. (MW)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Forbes" wprowadził stały dodatek lifestylowy

Raz na kwartał do miesięcznika "Forbes" będzie dołączany magazyn lifestylowy "Forbes Life"

Wydawca "Forbesa" - Ringier Axel Springer Polska - będzie raz na kwartał dołączał do miesięcznika lifestylowy dodatek "Forbes Life".

Dodatek zadebiutował z czerwcowym numerem "Forbesa", który trafił na rynek 29 maja. "Forbes Life" liczy 72 strony. Jest sprzedawany razem z miesięcznikiem w cenie 14,90 zł (standardowa cena "Forbesa": 11,90 zł).
"Forbes Life" dużo miejsca poświęca ludziom biznesu, ich osiągnięciom, pasjom i stylowi życia. - Poszerzamy formułę: "Forbes" koncentruje się na biznesie, "Forbes Life" przedstawia ludzi biznesu od strony prywatnej; pokazuje, co konsumują - mówi Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika. – Nie jest to magazyn poradnikowy, lecz czytelnik aspirujący do klasy wyższej znajdzie w nim informacje o modach i trendach panujących w sferze biznesu – dodaje.
"Forbes Life" jest przygotowywany przez redakcję "Forbesa", pod kierunkiem redaktor prowadzącej Karoliny Burdy. Szatę graficzną przygotowała Agata Leman. Kolejny numer "Forbes Life" ukaże się z wrześniowym wydaniem "Forbesa".

JF

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo