Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

(26.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 27, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanclerz Merkel wspiera prasę

“Uważam media drukowane za bardzo ważne” - powiedziała niemiecka kanclerz Angela Merkel w swoim cotygodniowym wystąpieniu w rządowym kanale w serwisie YouTube.

Merkel powiedziała, że ma nadzieję, iż “mimo rozwoju nowych mediów gazety w formie znanej nam wszystkim mają przed sobą dobrą przyszłość”. Niemiecka kanclerz podkreśliła, że jej rząd wspiera wiele projektów propagujących czytelnictwo prasy.

W ostatnich dniach wydawnictwo Gruner + Jahr ogłosiło zamknięcie dziennika gospodarczego “Financial Times Deutschland”, a grupa wydawnicza DuMont złożyła wniosek o upadłość dużej gazety regionalnej - “Frankfurter Rundschau”.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY