Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monica Bellucci przez dwa lata będzie reklamować wodę Cisowianka Perlage

Monica Bellucci, włoska aktorka, podpisała dwuletni kontrakt ze spółką Polskie Zdroje i wystąpi w planowanej na wiosnę kampanii reklamowej wody Cisowianka Perlage.

O szczegółach telewizyjnej kampanii producent wody na razie nie informuje. Wiadomo tylko, że Polskie Zdroje same zajmują się produkcją i realizacją działań.
Spółka nie ujawnia wartości kontraktu z Bellucci. Zdaniem Marcina Kalkhoffa, autora bloga Branddoctor.pl, zaangażowanie gwiazdy takiej rangi do reklamy to wydatek rzędu kilkuset tysięcy dolarów. Producent zdecydował się na wykorzystanie wizerunku włoskiej aktorki, bo: - Monica Bellucci jest kobietą elegancką, z klasą i pasuje do wizerunku Perlage, marki premium - wyjaśnia Katarzyna Pióro, PR manager marki Cisowianka. - Wydaje mi się, że zaangażowanie Bellucci w kampanię wody ma sens, i to nie tylko dlatego, że to ładna, rozpoznawalna i zdrowa buzia. Wciąż mamy kompleks krajów zachodnich i dlatego zachodni celebryci sprawdzają się lepiej, niż rodzimi – mówi Marcin Kalkhoff, choć zauważa jednocześnie: - Gwiazda może przyćmić swoim wizerunkiem i sławą markę. Jednak jeśli wykorzystamy ją umiejętnie, podnosi prestiż marki - dodaje.
Cisowianka będzie kolejną marką reklamowaną przez włoską aktorkę, po m.in. Oriflame, Diorze, Dolce & Gabbana. W reklamach Cisowianki występowała wcześniej, w 2004 roku, Edyta Górniak. Gwiazdę międzynarodową zatrudnił natomiast, w 2003 roku, producent konkurencyjnej wody Arctic (była to modelka Cindy Crawford). (DR)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY