Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 19, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"

Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

(19.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Uważam Rze" w rok po debiucie sprzedaje się o 20 proc. lepiej

"Uważam Rze”, "Wprost” i "Newsweek Polska” to tygodniki opinii, które w lutym br. poprawiły wyniki sprzedaży. Wzrost zanotował też "Tygodnik Powszechny” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem w segmencie tygodników opinii w lutym br. był tygodnik "Uważam Rze” (Presspublica). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu to 137 011 egz. To wzrost o 20 proc. wobec lutego 2011 roku, kiedy ten tytuł debiutował na rynku. Na drugim miejscu jest "Wprost” (AWR "Wprost”) - 123 781 egz. (wzrost o 6,6 proc.), a na trzecim "Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 123 536 egz. (spadek o 8,3 proc.).
Tuż za pierwszą trójką uplasował się "Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 122 988 egz. (wzrost o 11,5 proc.).
Wśród tygodników z przedrukami w lutym br. "Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) sprzedawała 369 445 egz. (spadek o 0,6 proc.).
Z kolei wśród tygodników katolickich liderem jest "Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) – 140 224 egz. (spadek o 4 proc.). Wynik nieco poprawił "Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – o 0,5 proc. – do 23 763 egz.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo