Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 16, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.