Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 03, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kręcą w sieci, czyli ranking najzdolniejszych vlogerów

Kręcą w sieci, czyli ranking najzdolniejszych vlogerów

W marcowym wydaniu miesięcznika "Press" zamieszczamy ranking najzdolniejszych vlogerów i ich wideoblogów. Wygrali go Lekko Stronniczy.

Vlogi, czyli blogi internetowe z plikami filmowymi zamiast wpisów, wyrastają jak grzyby po deszczu, ale trudno ułożyć je w ranking. Tych z pomysłem, ciekawych, zaskakujących, rzetelnych i regularnie prowadzonych jest niewiele.
Po dyskusjach nad samą istotą wideobloga, jego tematyką, profesjonalizmem, zdolnościami i pomysłowością prowadzących, regularnością i wielkością oddziaływania naszym jurorom udało się wytypować do finałowej oceny 13 wideoblogów.
Do jury zaprosiliśmy: Marcina Barcińskiego (CEO NextWebMedia, Romka Łozińskiego (senior strategy consultant w K2), Karola Mąkosę (product manager Pudelek.tv), Przemysława Pająka (twórca bloga Spidersweb.pl) i Łukasza Skalika (kierownik działu Wp.tv i multimedialnego wsparcia portalu). Każdy z nich samodzielnie punktował vlogerów.
Najwięcej punktów zdobyli Lekko Stronniczy, którzy zdaniem jury oferują obraz niemal gotowy do emisji w telewizji. Ich program jest dynamiczny. Królują w nim lekkość i dowcip.
Na drugim miejscu znalazł się Kotlet.tv - profesjonalnie opracowany internetowy program kulinarny. Wszystko jest w nim pięknie opowiedziane i pokazane.
Trzecie miejsce zajęła królowa Internetu Baśka Blog/Baśka TiVi. To najpopularniejsza strona pod względem liczby odtworzeń vloga. Minusem jest niecenzuralny język, choć pani Basia wulgaryzmów używa z finezją.
Pełny ranking w marcowym "Press".

(03.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Bloomberg Businessweek Polska" na urządzenia mobilne z opłatą

Dwutygodnik "Bloomberg Businessweek Polska" (Platforma Mediowa Point Group SA) dołącza do tytułów pobierających opłaty za wydania na urządzenia mobilne.

Cena za wydanie wynosi 1,59 euro; do niedzieli wydawca nie ujawnił kwot za prenumeratę. Drugi tytuł wydawcy, tygodnik "Wprost" w wersji na urządzenia mobilne wprowadził opłaty w minionym tygodniu, choć z racji testowania aplikacji na urządzenia Apple niektórzy ich użytkownicy mogli pobrać wydanie bez opłaty. Cena mobilnego wydania "Wprost" to 0,79 euro za numer oraz 2,99 euro za miesięczną, 7,99 euro za kwartalną, 14,99 euro za półroczną i 29,99 euro za roczną prenumeratę.
Wydania mobilne "Wprost" można było pobierać za darmo od sierpnia, a "Bloomberg Businessweek" - od października ub.r. - Zdecydowaliśmy się na tak długi okres promocyjny, aby przybliżyć czytelnikom wersję mobilną naszych magazynów i zachęcić ich do aktywnego korzystania z tej formy prezentacji treści, a także pozyskać nowych odbiorców - mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor ds. rozwoju e-commerce AWR "Wprost".
Aplikacje obu tytułów z czasem będą wzbogacone o dodatkowe treści i funkcje, niedostępne dla czytelników papierowych wydań. (AT)

(05.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY