Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ecorys oraz M&CC przygotują kampanię polskiej wołowiny

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego wybrało wykonawcę kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz certyfikowanej wołowiny QMP. Najwyżej oceniona została oferta konsorcjum Ecorys oraz M&CC.

Kampania zainicjowana przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ubiega się o dofinansowanie m.in. z funduszy unijnych w ramach programu Wspólnej Polityki Rolnej. Trzyletnia kampania o wartości 1,6 mln euro będzie miała zasięg ogólnopolski. Adresowana jest do klienta detalicznego, ale również i do pośredników. Jej celem jest przekonanie klientów do mięsa wołowego certyfikowanego w systemie QMP oraz promocja dobrej wołowiny i jej szersze wprowadzanie do codziennego menu polskich rodzin. 
Kampania obejmie działania w sieciach sprzedaży i restauracjach, w Internecie (w tym media społecznościowe), a także promocję w prasie i działania public relations. Start programu przewidziany jest, po uzyskaniu dofinansowania UE, we wrześniu 2012 roku.

MDA

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Modelka przeprasza za swój udział w reklamie z podtekstem erotycznym

Tej reklamy nie wolno publikować w Wielkiej Brytanii

Należąca do koncernu Unilever marka kosmetyczna Lynx (w Polsce znana jako Axe) stworzyła kampanię wirusową, która jest odpowiedzią na niekorzystną dla marki decyzję brytyjskiego regulatora rynku reklamowego.

W środę urząd Advertising Standards Authority (ASA) wydał zakaz publikacji reklam marki Lynx z udziałem modelki erotycznej Lucy Pinder. Uznał je za obraźliwe. W odpowiedzi na decyzję ASA w serwisie YouTube pojawił się film z przeprosinami modelki.


Autorem kampanii jest londyńska agencja Bartle Bogle Hegarty.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo