Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mój Tata!" blogiem roku 2008 w konkursie portalu Onetu.pl

14-letnia Patrycja, autorka bloga "Mój Tata!", otrzymała statuetkę Złotego Pióra i tytuł Bloga Roku 2008 w konkursie organizowanym przez portal Onet.pl. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com.

Nagrodzony blog poświęcony jest zmarłemu ojcu 14-latki. Dziewczyna zaczęła go pisać po śmierci rodzica. Nagrodą jest voucher na 15 tys. zł na wycieczkę do dowolnie wybranego kraju. Konkurs po raz drugi otwarty był dla całej polskojęzycznej blogosfery (wcześniej brały udział tylko blogi prowadzone w Onecie). Wyboru Bloga Roku dokonała kapituła, ona też przyznała wyróżnienia w 10 kategoriach. Równolegle trwało SMS-owe głosowanie o tytuły Bloga Blogerów oraz Bloga Teen Blogerów (do 16. roku życia). Wygrały blogi polityczne: blog konserwatywno-liberalny Stanisława Michalkiewicza i blog 14-letniego działacza prawicy, sympatyka Unii Polityki Realnej Marcina Malika. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com. Prowadzi go Małgorzata Zychalska specjalistka ds. marketingu w ING Ban Śląski. (Więcej)

(KRZ, 13.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Auto Świat” współpracuje z OtoMoto.pl

Tygodnik ”Auto Świat” i jego internetowy odpowiednik Auto_Swiat.pl (Axel Springer Polska) rozpoczyna współpracę z serwisem motoryzacyjnym OtoMoto.pl (Grupa Allegro).

Redakcja ”Auto Świata”, wspólnie z portalem OtoMoto.pl, będzie przygotowywać m.in. raporty motoryzacyjne, rankingi i zestawienia na podstawie ankiet od użytkowników serwisów. – Współpraca to krok do stworzenia kompleksowej platformy motoryzacyjnej. Oferta stanowi odpowiedź na coraz większe oczekiwania czytelników i użytkowników serwisów internetowych – informuje Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska.

(MG, 16.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo