Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat uruchamia nowe kanały

Znane osoby mają przyciągnąć widzów do nowych kanałów tematycznych Polsatu – Polsat Play i Polsat Cafe.

W ramówce Polsatu Play (data startu nie jest jeszcze ujawniana) pojawią się ”Gadżety Salety” Przemysława Salety, ”Kultowe samochody” Włodzimierza Zientarskiego, ”Terminator” Iwony Rajzner i ”Hard Rock Weekend” Jacka Kaczyńskiego. Swoje programy mają mieć Michał Gulewicz i Marysia Góralczyk. Polsat Play pokazywać będzie również serie dokumentalne, a po 23 - cykle erotyczne. – To będzie rozrywka dla mężczyzn w każdym wieku. Chciałbym, żeby znane twarze, dobrze kojarzone przez nich, skusiły do oglądania kanału. Liczę, że wśród widzów znajdą się również kobiety – mówi Jacek Kaczyński, dyrektor Polsatu Play. Polsat Cafe (w sierpniu pojawi się w miejscu Polsatu Zdrowie i Uroda) emitować będzie m.in. ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej, ”Luksus” Lidii Popiel i Edyty Zając, ”Grunt to rodzinka” Eweliny Kopic i ”Metamorfozy Fashion Cafe” Agnieszki Maciąg. Poza tym w ramówce znajdą się seriale (m.in. ”Dynastia Tudorów”), programy dokumentalne (np. blok ”Kobiece prawdy”) i filmy fabularne, głównie romanse i melodramaty. Polsat Cafe pokaże cykl ”Best-ja/Ja-best” o najprzystojniejszych mężczyznach. – Staram się stworzyć kobiecy kanał z pazurem. Nasze hasło brzmi: ”Grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne mają raj na ziemi” – tłumaczy Jolanta Borowiec, szefowa Polsat Cafe. Polsat Play i Polsat Cafe oglądać będzie można w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Obecnie Polsat szuka agencji reklamowej do kampanii kanałów Polsat Play i Polsat Cafe. Stacja rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania kreacji ich kampanii reklamowych. Zaproszono do niego pięć agencji: Brandcomm, Brand Support, Eskadrę, Focus Media Group i Paralotną. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty pod koniec lipca. Domem mediowym Polsatu jest Media Direction OMD.

(KOZ, TW, 16.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś Puls po raz ostatni emituje "Puls Raport"

Telewizja Puls rezygnuje z nadawania newsów. Dziś o 18.30 zostanie wyemitowane ostatnie wydanie serwisu informacyjnego "Puls Raport".

O likwidacji programu zespół Pulsu poinformowano na dzisiejszym zebraniu. Nikt się tego nie spodziewał, ponieważ właśnie remontowane jest studio serwisu, a pracownicy otrzymali podwyżki. Według informacji ”Presserwisu” o rezygnacji z ”Puls Raportu” zdecydował amerykański udziałowiec Pulsu – koncern Ruperta Murdocha News Corporation. ”Puls Raport” ukazywał się od października ub.r., kiedy to telewizja wystartowała z nową ramówką. Miał dwie emisje dziennie: o 19.30 (w maju br. przesunięto to wydanie na 18.30) i o 22. Programem kierowała Amelia Łukasiak, dyrektor programów informacyjnych Pulsu. Zespołem reporterów ”Puls Raportu” kierował Jacek Karnowski – który jest też wydawcą ostatniego, dzisiejszego serwisu. W dniach 1-15 lipca br. ”Puls Raport” o 18.30 miał średnio 67 tys. widzów i 0,87 proc. udziału w rynku (AGB Nielsen Media Research).

(RUT, 16.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY