Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter
Press

radio

Według danych cennikowych rosną wpływy stacji radiowych z reklam

Press

reklama

Dla radia reklamowo drugi kwartał był słabszy niż pierwszy

Press

reklama

W pierwszej połowie br. wydatki mediowe branży e-commerce wyniosły 100,3 mln zł

Wideo

Press

reklama

Kampania "Młody Bóg i poważne zachorowania" z nowymi formatami

Wideo

Press

reklama

Showmax z kolejną własną etiudą i kampanią reklamową na polskim rynku

Personalia

Press

reklama

Kocher i Juszczyk dołączyli do zespołu produkcyjnego Papaya Films

Press

reklama

Form Up wygrała przetarg deweloperskiej spółki Profbud

Press

reklama

Kolejny wniosek do Trybunału Konstytucyjnego w sprawie ustawy krajobrazowej

Personalia

Press

reklama

Tomasz Hilt nie jest już w zarządzie ICP Group

Press

reklama

Lasy Państwowe odpowiadają na akcję Greenpeace ogłoszeniami w prasie

Personalia

Press

reklama

Marcin Gudowicz dołączył do zarządu Stroer Polska

Press

reklama

Janusz Żebrowski, były prezes K2, zamienił biznes agencyjny na rowerowy

Press

reklama

MEC: Reklamodawcy pomijają w komunikacji osoby 50+

Personalia

Press

reklama

Od lipca br. Krzysztof Andrzejczak będzie CEO agencji reklamowej Saatchi & Saatchi IS

Press

reklama

Klienci Media Expert nie są zadowoleni z akcji „Płacimy za oceny”, ale to nie zaszkodzi sieci

Personalia

Press

reklama

Tomasz Wojciechowski w Heart & Brain, Karolina Czarnota i Monika Kamińska odeszły z agencji

Press

reklama

Warszawska Szkoła Filmowa i Akcja.tv ze spotami dla Muzeum Powstania Warszawskiego

Press

reklama

Bartosz Majkowski obejmuje stanowisko digital publisher w Papaya Films

Press

reklama

Spencer Baim będzie przewodniczącym 31. edycji festiwalu Epica

Press

reklama

O&M pomaga Philipsowi promować usługi dla szpitali

< 12345