Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wideo

Press

reklama

VML Poland i Y&R z kampanią Activia Challenge

Press

prasa

"Gazeta Wyborcza" zrezygnowała z reklamowania się w mediach publicznych

Press

badania telewizji

Biuro reklamy Grupy TVN uwzględni oglądalność przesuniętą w czasie

Facebook

Press

social media

Facebook wprowadzi format reklamy wyświetlany przy materiałach wideo

Personalia

Press

reklama

Piotr Kowalczyk dołącza do zespołu Biura Reklamy Polska Press Grupy

reklama

W 2016 roku zrealizowano w Polsce 2795 spotów telewizyjnych - wynika z analizy studia Papaya Films. W 2015 roku wyprodukowano ich 2100

Press

reklama

Metro Warszawskie wybrało w przetargu nowego operatora systemu reklamowego w wagonach metra - firmę Ströer Polska. Dotychczas operatorem była spółka AMS Agory

Press

reklama

GoldenSubmarine dołącza do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Press

reklama

Frosta po raz kolejny wybrała Zenith do obsługi budżetu mediowego

Personalia

Press

reklama

Małgorzata Majewska, dotychczas odpowiadająca za strategię w Value Media, została dyrektorem ds. rozwoju w agencji K2 Media

Press

reklama

Sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę

Press

marketing

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowy, rozstrzygnęła konkurs ofert na obsługę graficzną. Wygrała go freelancerka

Press

reklama

Ekiosk chce zarabiać na content marketingu i reklamie natywnej

Press

reklama

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler zarobiły 163 mln zł

Press

marketing

LeaseTake sponsoruje polską siatkówkę

Press

reklama

Influencerzy z platformy Rekomenduj.to promują kapsułki Tchibo Cafissimo

Press

reklama

Serwis randkowy Sympatia.pl z kampanią pod hasłem "Daj się poznać"

Personalia

Press

reklama

Radosław Kotarski promuje aplikację mobilną Banku Millennium

Press

reklama

Rynek reklamy online w Polsce wzrósł w trzech kwartałach o 17 proc.

Press

reklama

Starcom z mediowym budżetem koncernu Fiat Chrysler

< 12345