Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Onet-RASP pozyskała menedżera z rynku sportowego

Łukasz Łazarewicz (fot. materiały prasowe)

Łukasz Łazarewicz, dotychczas dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA, 20 lipca br. dołączy do Grupy Onet-RASP jako dyrektor zarządzający segmentem sport. 

Łazarewicz będzie odpowiadać za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego m.in. dzienniki "Przegląd Sportowy" i "Sport", magazyny "Skarb Kibica" i "Tempo" oraz serwisy internetowe Przegladsportowy.pl, Eurosport.onet.pl i Sport.onet.pl. Będzie raportować bezpośrednio do group executive board - struktury zarządzającej Ringier Axel Springer Polska i Grupą Onet.pl. Jego stanowisko jest nowe.
Łukasz Łazarewicz od marca 2013 roku był związany z Ekstraklasą SA, jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Przedtem kierował połączonym działem marketingu Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki, był wiceprezesem ds. marketingu w Widzewie Łódź, marketing managerem w Dominet Banku oraz event managerem w Carlsberg Polska.

(JM, 16.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.