Zapisz się na:
Pressletter

Kulisy ”Tańca z gwiazdami” pokaże Polsat Cafe


autor: Maciej Kozielski

19.02.2014 08:10

Emisji show ”Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie będzie towarzyszyć program w Polsat Cafe.

Polsat Cafe po każdym odcinku show, pokazywanym na głównej antenie w piątki o 20, będzie nadawać o 22 ”Kulisy programu”. Potrwają one blisko pół godziny. ”Taniec z gwiazdami” zadebiutuje 7 marca.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Diana Rudnik poprowadzi główne wydania "Wiadomości" TVP 1

Małgorzata Serafin poprowadzi w TVP 1 debatę przed referendum

Grupa Polsat zainwestowała we własną halę do produkcji programów

Telewizja Puls w tym roku nie wejdzie na Giełdę Papierów Wartościowych

Do inwestycji we własne produkcje TV Puls wróci w przyszłym roku

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Dziennikarz "Faktów" Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki

O pogróżkach otrzymywanych przez Sobieniowskiego poinformował jako pierwszy na Twitterze były naczelny "Faktów", a obecnie szef "Newsweeka" Tomasz Lis.

Spółka TVN ukarana za treści pornograficzne. Sąd oddalił odwołanie od decyzji KRRiT

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie złożone przez spółkę TVN, która nie zgodziła się z decyzją KRRiT. Zgodnie z postanowieniem KRRiT TVN ma zapłacić karę w wysokości 200 tys. złotych za wyemitowanie treści pornograficznych.

Jak w kampanii reklamowej efektywnie zintegrować światy online i offline?

Dobranie kanału komunikacji zgodnie z preferencjami grupy docelowej kampanii, to jedno z najważniejszych założeń każdej strategii promocji. Dobrze wybrane narzędzie w połączeniu ze starannie przygotowaną treścią komunikatu (czyt. również dostosowaną do gustów odbiorcy) jest przepustką dla marki do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów swoich działań.

Szukasz muzyki w sieci? Te serwisy są dla Ciebie

Winyle i kasety magnetofonowe dawno odeszły w zapomnienie (obecnie korzystają z nich jedynie pasjonaci). To samo może spotkać niedługo płyty CD. Nadchodzi jednak era streamingu - specjalnie dla Interaktywnie.com pisze współwłaściciel labela „Wytwórnia Krajowa” oraz konsultant Grupy IMS, firmy wyspecjalizowanej w audiomarketingu.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine