Zapisz się na:
Pressletter

Kulisy ”Tańca z gwiazdami” pokaże Polsat Cafe


autor: Maciej Kozielski

19.02.2014 08:10

Emisji show ”Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie będzie towarzyszyć program w Polsat Cafe.

Polsat Cafe po każdym odcinku show, pokazywanym na głównej antenie w piątki o 20, będzie nadawać o 22 ”Kulisy programu”. Potrwają one blisko pół godziny. ”Taniec z gwiazdami” zadebiutuje 7 marca.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN 24 bez głównego wydania "Faktów"

TVP testuje emisję w 4K

Marcin Dorociński dziennikarzem śledczym - jesienią w HBO

Połowa młodych Brytyjczyków nie ogląda tradycyjnej telewizji

NIK krytycznie o outsourcingu dziennikarzy TVP

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły





Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Bunt w polskim Amazonie. Amerykański sen za 8,5 zł za godzinę

"Pracuj ciężko. Baw się dobrze. Twórz historię" - polscy pracownicy Amazona zdążyli już poznać pierwszy człon sloganu firmy, dla której pracują. Jeśli ich sytuacja się nie poprawi, zastrajkują.

Igrzyska w telewizji sprywatyzowane za 1,3 mld zł. W TVP obejrzymy już tylko transmisje z Rio

Ta informacja przeszła przez media praktycznie bez echa. Tymczasem oznacza absolutną rewolucję na rynku sportowych transmisji. Igrzyska w Rio de Janeiro będą ostatnimi w TVP. Czworo kolejnych już tylko w Eurosporcie!

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
grafik dtp
redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine