Zapisz się na:
Pressletter

Kulisy ”Tańca z gwiazdami” pokaże Polsat Cafe


autor: Maciej Kozielski

19.02.2014 08:10

Emisji show ”Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie będzie towarzyszyć program w Polsat Cafe.

Polsat Cafe po każdym odcinku show, pokazywanym na głównej antenie w piątki o 20, będzie nadawać o 22 ”Kulisy programu”. Potrwają one blisko pół godziny. ”Taniec z gwiazdami” zadebiutuje 7 marca.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN zawiesił producenta „Uwagi!” po ujawnieniu jego współpracy z komornikami

Wieczory wyborcze w telewizji, radiu i Internecie

Dyscyplinarka dla dziennikarki za krytykowanie prezesa TVP

Ponad 6 mln widzów oglądało debatę prezydencką TVN

"Top Chef" miał 1,6 mln widzów. Polsat szykuje piątą edycję

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wideoświat równoległy. Jak YouTube zrewolucjonizował media i rozrywkę

- Słonie są świetne, bo mają te długie trąby - mówi wprost do kamery Jawed Karim. Trudno w to dziś uwierzyć, ale jego niespecjalnie odkrywcze 18-sekundowe wideo radykalnie zmieniło media i rozrywkę. Serwis YouTube ma dziesięć lat.

Czy TVP będzie kiedyś jak BBC

Jak odrzuceni - Odorowicz, Kozak i Weksler - oceniają TVP? Co chcieliby zmienić? Na co postawić?

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine