Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nie żyje dziennikarz muzyczny Robert Leszczyński

Były menadżer Cool Kids of Death szefem marketingu Kino Polska TV

Tatarskie media na Krymie zmuszone do milczenia

Prawie 200 tys. widzów premiery trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Jacek Rakowiecki nie będzie już rzecznikiem TVP

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

Nieudany skok Ryszarda Bugaja na Agorę

W "Gazecie Wyborczej", broniąc interesu podatników i obywateli, zwalczamy patologiczne układy biznesowo-polityczne, takie jak afera żelatynowa, afera Rywina, Orlenu, hazardowa czy afery w systemie SKOK-ów. Niestety, zwykle wtedy następuje kontratak, po którym musimy prostować fałszywe tezy. Tym razem Ryszarda Bugaja.

10 sygnałów, że Twoja firma powinna zainwestować w social media

W XXI wieku marki powinny podążać za trendami i nowymi technologiami. Jednym z nich są media społecznościowe z których korzystają miliardy osób na całym świecie i stale zdobywają popularność wśród przedsiębiorców. To potężne narzędzie, ale trzeba je odpowiednio wykorzystać, a ku temu muszą wystąpić pewne przesłanki. Oto 10 sygnałów które przekonają Cię, że powinieneś/powinnaś (i dlaczego) poważnie zastanowić się nad inwestycją w social media.

12-godzinne zmiany i tysiące komentarzy dziennie. Jak działają zawodowi rosyjscy trolle?

Armia zawodowych prokremlowskich trolli spamuje codziennie serwisy społecznościowe, również zagraniczne, tysiącami komentarzy. Jak to jest zorganizowane? Kto tych ludzi zatrudnia? Ile zarabiają? Czy trudno dostać taką pracę? O tym wszystkim opowiedział w Radiu Wolna Europa bloger, który pracował jako troll.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine