Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Pomysły PiS na media są nierealne, ale debata potrzebna (opinie)

TVP Seriale na czele kanałów tematycznych w pierwszym półroczu

Disco Hit Festiwal Kobylnica 2015 w telewizji miał 2,5 mln widzów

Prawie 2 mln telewidzów oglądało mecz siatkarzy Polska – USA

TVN 24 bez głównego wydania "Faktów"

A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Dzieła sztuki zamiast wielkoformatowych reklam

- W ciągu jednej nocy Teheran zamienił się w muzeum - komentują Irańczycy. Burmistrz stolicy zadecydował, że na dziesięć dni na większości teherańskich billboardów zawisną reprodukcje dzieł największych światowych artystów.

Czas antenowy na kampanię referendalną

Do 28 lipca można się ubiegać o darmowy czas antenowy w mediach publicznych na prowadzenie kampanii przed referendum.

Seriale i filmy o nowych technologiach nam szkodzą. Przez nie bujamy w obłokach

Czy warto oglądać seriale i filmy o nowych technologiach? Odpowiedź wydaje się oczywista. Ale nie wszystkim warto się sugerować.

Android czy iOS, PC czy mobile? Nieważne, dzięki tym stronom ze wszystkim będziesz na bieżąco

W czasach drogiego i jeszcze mocno raczkującego Internetu w Polsce dostęp do informacji o nowinkach technologicznych w 90% przypadków sprowadzał się do lektury prasy branżowej. Miało to swój urok ale gdybym przy obecnym tempie postępu technologicznego, chciał bazować jedynie na prasie drukowanej – wiele bym stracił. Na szczęście jest internet – pisze Paweł Skarżyński.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
tłumacz
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine