Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN Active zdaniem specjalistów ma potencjał (opinie)

Walka Floyd Mayweather Jr. – Manny Pacquiao najprawdopodobniej w TVP

Wydawca TVP Info Sławomir Matczak został zwolniony dyscyplinarnie

Będzie dziesiąta edycja serialu „Ranczo”

Marcin Gortat jest twarzą akcji i kampanii TeleToon+

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd uznał, że program TVN "Top Model" promował nagość. Stacja musi zapłacić KRRiT 150 tys. zł

Stacja TVN przegrała przed sądem proces z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Sprawa dotyczyła trzech odcinków programu "Top Model", które emitowano jesienią 2011 roku. W jednym z odcinków juror programu Dawid Woliński dotykał piersi uczestniczki "Top Model" Angeliki Fajcht.

TFI chcą płacić za WP nie więcej niż 30 zł

Wirtualna Polska ma spory potencjał — uważają zarządzający, ale jak zwykle kręcą nosem na cenę w ofercie publicznej

Social media, radio i mobile, czyli jak mogą reklamować się ubezpieczyciele

Branża ubezpieczeń jest nastawiona na efekty, ale w jej kampaniach nie brakuje miejsca także na realizację niestandardowych działań. Paulina Przetacka z Carat Polska udowadnia to, przytaczając poniższe przykłady.

Zobacz, jak zmieniło się Otomoto.pl

Serwis Otomoto.pl działa na nowej platformie, w nowej szacie graficznej i z nowym logo. Odświeżył także aplikacje mobilne. To pierwsza tak duża zmiana od powstania serwisu w 2004 roku.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine