Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W cenniku Polsatu najdroższy jest "Sport" po "Wydarzeniach"

W grudniu w TVN najdroższy będzie finał "MasterChef"

Skoki narciarskie znikną z anten TVP - prawa kupił Eurosport

Piąty serial z cyklu "Nad rozlewiskiem" od 7 grudnia w TVP 1

Ibisz, Dowbor i Popielewicz wśród prowadzących sylwestra Polsatu

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Przegląd mediów

Amerykański pojedynek o TVN

Kilka dni przed składaniem ofert wycofało się kilku chętnych, ale zainteresowanie jest na tyle duże, że Vivendi podbiło stawkę

Przybyło chętnych na TVN

Szukająca nowego kluczowego inwestora telewizyjna grupa opublikowała prognozy wyników finansowych.

Internauci prześwietlają kod źródłowy systemu PKW.

Za stworzenie systemy informatycznego PKW odpowiadała łódzka firma Nabino, która jako jedyna wystartowała w lipcowym przetargu. Inne firmy prawdopodobnie uznały, że w czasie niewiele dłuższym niż trzy miesiące nie będą w stanie należycie wywiązać się ze zlecenia.

Reklama nie musi być nudna! Tam znajdziesz przykłady najlepszych spotów

Łukasz Dolata z domu produkcji filmowej Oversee Production specjalnie dla Interaktywnie.com radzi, skąd czerpać inspiracje do realizacji filmów i animacji reklamowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine