Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Brytyjska telewizja chce przejąć firmę Johna de Mola

Polsat przedłużył umowę z PZPS - nadawca ma mecze reprezentacji do końca 2018 roku

”Strażacy” i ”Mamy Cię!” w pierwszy weekend wiosennych ramówek z ponad 3 mln widzów

Sobotnie skoki narciarskie przyciągnęły do Jedynki 4,7 mln widzów

Dwa programy TVN z aplikacjami na urządzenia mobilne

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Giertych przegrał w sądzie z "Faktem"

27 lutego 2015 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w całości apelację Romana Giertycha w sprawie przeciwko Ringier Axel Springer Polska – wydawcy m.in. Faktu, Newsweeka i Forbesa.

Google zmienia zasady

Firmy bez mobilnych stron WWW spadną w wynikach wyszukiwania.

Wielka rewolucja w Google już 21 kwietnia. Co zmieni się w pozycjonowaniu?

Google zaczyna mocno promować mobile. Już za półtora miesiąca strony na urządzenia przenośne będą znacznie wyżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania wyświetlanych właśnie na smartfonach i tabletach, w mobilnej wersji wyszukiwarki. Wprowadza też App Indexing, system indeksujący aplikacje mobilne.

Nie zabijajcie jeszcze telewizji. Bycie na srebrnym ekranie wciąż ma znaczenie

Zmierzch telewizji to tendencja, którą zauważamy od jakichś paru lat. Dla wielu osób Internet staje się jedynym medium, z którego czerpią wiedzę, informacje i w którym spędzają czas dla rozrywki. Ostatnie badanie przeprowadzone przez IRCenter pod koniec roku 2014 dowodzi, że to YouTube jest najpopularniejszym medium. Właśnie z niego 92 proc. respondentów korzystało przynajmniej raz w ciągu miesiąca. Rola telewizji w środowisku młodych ludzi staje się marginalna, przewagę Internetu nad medium offline’owym zaczyna także zauważać wielu twórców.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine