Zapisz się na:
Pressletter

Paweł Gadomski przechodzi z "Wiadomości" TVP 1 do „Wydarzeń” Polsatu



17.01.2014 12:32

Od 1 lutego br. Paweł Gadomski dołącza do zespołu Polsat News. Będzie reporterem głównego wydania „Wydarzeń” Polsatu i Polsat News.

Paweł Gadomski jako dziennikarz pracuje od 1994 roku. Zaczynał w Radiu Kolor, w latach 1999-2005 był reporterem "Faktów" TVN, a od listopada 2005 roku dziennikarzem "Wiadomości" TVP 1. Specjalizuje się w tematyce ekonomicznej. (PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP sprzedała programy do krajów europejskich i Korei Południowej

Tomasz Sekielski rozpoczął współpracę z "Wiadomościami"

Prezes TVP: Zmianę decyzji Krajowej Rady przyjmujemy z żalem

Po odejściu prezesa Libickiego, akcje Cyfrowego Polsatu straciły 6 procent

HBO zwolni 150 osób

A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Lufcik, okno, świat

W epoce przedtelewizyjnej, przedkomputerowej i przedinternetowej tytułowym lufcikiem, a potem oknem dla złaknionych świata były czytelnie empików.

Więcej darmowej telewizji

Pod naciskiem nadawców prywatnych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła zdanie. Wolne miejsce
w eterze – tzw. multipleks ósmy – będzie przeznaczone także dla nowych programów.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

MaffCloud

I posypały się gromy. Maffashion kłamała, obrzydliwa manipulacja, sponsorowana ustawka, Orange prowokuje i oszukuje, blogosfera utraciła wiarygodność itd. itp.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine