Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Karolina Woźniacka i inne sportsmenki w globalnej kampanii firmy Adidas (wideo)

Wydatki ma reklamę zewnętrzną wzrosły o 2,4 proc.

Pepsi-Cola wybiera w przetargu agencję do obsługi digital

Najwięcej spotów kręci Papaya wynika z analizy tego studia, najwięcej zleca...

Ewa Wielgórska ma pozyskać klientów dla nowo powstałej agencji Bazgroł

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Krzysztof Skowroński: Uważam, że mediom publicznym przywracana jest wolność

Żyjemy w dwóch światach: ja uważam, że mediom publicznym jest przywracana wolność, ale słyszę ludzi, którzy twierdzą coś wręcz przeciwnego - mówi Krzysztof Skowroński, dziennikarz, prezes SDP.

Durczok wraca

Rok po oskarżaniach o mobbing i molestowanie, a potem odejściu z TVN były szef „Faktów" próbuje odbudować swoje życie.

Użytkownicy "zabijają" Twittera

Rozwścieczyły ich plotki, jakoby szefowie serwisu majstrowali przy algorytmie, mimo że Jack Dorsey zdecydowanie temu zaprzeczył. Zamieszanie nie byłoby może tak poważne, gdyby nie to, że ma miejsce na kilka dni przed ogłoszeniem kwartalnych wyników serwisu, do którego inwestorzy powoli tracą już cierpliwość.

Co tam u Nokii?

Zastanawialiście się ostatnio się nad tym, jak radzi sobie Nokia? Nie, nie dział smartfonów, który został przejęty przez Microsoft. Ta prawdziwa fińska firma, która zajmuje się obecnie przed wszystkim opracowywaniem i licencjonowaniem nowych technologii.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine