Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Infinity Media otwiera oddział w Dubaju

Tancerz Stefano Terrazzino promuje markę Barilla

Grupa Allegro w przetargu szuka agencji reklamowej dla serwisu OLX .pl

Łukasz Wiśniewski zarządza kreacją w agencji S4

T-Mobile przegląda oferty agencji interaktywnych

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" o aferze taśmowej i "Durczokgate": Nie opłaciło się...

Michał Lisiecki podlicza koszty "Durczokgate". - To się nie opłacało - mówi wydawca "Wprost". Kamil Durczok żąda od wydawnictwa i dziennikarzy łącznie 9 mln złotych odszkodowania.

Bunt w polskim Amazonie. Amerykański sen za 8,5 zł za godzinę

"Pracuj ciężko. Baw się dobrze. Twórz historię" - polscy pracownicy Amazona zdążyli już poznać pierwszy człon sloganu firmy, dla której pracują. Jeśli ich sytuacja się nie poprawi, zastrajkują.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine