Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Radek Kotarski z Polimatów promuje Bank Millennium

Igor Kaleński, CEO Grupy Saatchi & Saatchi, po sześciu latach rozstaje się z agencją

12 mln zł kujawsko-pomorskie zapłaci Eurolotowi za promocję

KER uznała skargę na konkurenta Johnson & Johnson Poland

Według danych cennikowych najbardziej rosną wydatki na reklamę kinową

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Z dziejów reklamy. Od lepu na prusaki po kampanie na fejsie

Branża reklamowa przeszła długą drogę. Po upadku PRL powstawała praktycznie od zera. Teraz walczy o dalszy rozwój w oplatającej każdy biznes internetowej sieci.

Zamienią e-widzów w klientów

Pomysł na biznes: Vintom łączy technologię z content marketingiem. Polskie rozwiązanie niebawem zostanie przedstawione światu

Zapłać puszką - McDonald's nie chce twoich pieniędzy

Całkiem niedawno pisałem o alternatywnych metodach płatności, które – być może – zostaną w przyszłości spopularyzowane, przynajmniej lokalnie. Ten kierunek postanowił utrzymać i wykorzystać szwedzki oddział McDonald’sa, który wraz z agencją DDB Stockholm przygotował akcję, zachęcającą do użycia aluminiowych puszek do zapłaty za niektóre produkty z menu restauracji.

W oczekiwaniu na iWatcha - wszystko co wiemy o pierwszym zegarku Apple

Gdy w 2007 roku prezentowano pierwszy model iPhone’a, spora część ekspertów była przekonana, że na rynku nie ma dla niego miejsca. Apple udowodniło jednak, że jest w stanie nie tylko się na nim odnaleźć, ale też niemal całkowicie go zmienić.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
redaktor
fotoreporter
grafik dtp
webdesigner
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine