Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Martin Sorrell jest najlepiej opłacanym menedżerem w Wielkiej Brytanii

Firma Jet Line kupiła nośniki typu motorway od Megaboard

Jaromir Sroga na czele domu mediowego Maxus

Mateusz Kirstein odchodzi z Film Produkcji do Platige Image

"Dziecku odmówisz?" hasłem kampanii Grześków

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Abonament RTV to archaiczny podatek. Jest niesprawiedliwy i niezgodny z Konstytucją

Przepisy dotyczące pobierania abonamentu RTV są niezgodne z Konstytucją RP - podkreśla rzecznik praw obywatelskich w wystąpieniu adresowanym do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

SLD buduje media

Lewicę znów będzie wspierać „Trybuna”. Powstał też kolejny przychylny Sojuszowi portal w internecie.

Kontrowersyjna kampania niemieckiego magazynu

Niemieckie pismo postanowiło wydrukować 3000 egzemplarzy, których tusz zawiera krew, oddaną przez trójkę HIV pozytywnych dawców. Po to, by problem stał się jeszcze bardziej namacalny.

Emoji – nowy język Internetu. Pismo obrazkowe występuje w połowie komentarzy na Instagramie

Tysiące lat po tym, jak ludzkość zrezygnowała z pisma obrazkowego, odkrywamy je na nowo. Fenomen emoji stał się na tyle widoczny, że Instagram postanowił zbadać i wyjaśnić to zjawisko. Wyniki okazały się zaskakujące.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine