Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Keanu Reeves promuje województwo kujawsko-pomorskie (wideo)

Daniel Rubinowski został dyrektorem marketingu Nivea Polska

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica będą wybierać agencję do reklamowania oleju

PGNiG przerwało przetarg reklamowy, ale nadal wybiera dom mediowy

Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w kampanii sprzedażowej Empiku

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Arabska policja zamyka strony internetowe

Policja obyczajowa Arabii Saudyjskiej zamknęła około 850 kont na Twitterze i stron internetowych podejrzanych o to, że ich intencją jest "szerzenie ateizmu" - podał saudyjski dziennik "Al-Iktisadija".

Drony podbijają świat. Zadomowiły się także w Polsce

Agencje reklamowe, fotografowie ślubni, filmowcy, a nawet dostawcy internetu – małe bezzałogowe samoloty wykorzystuje komercyjnie coraz więcej firm. Wydłuża się też lista tych, które je projektują i produkują.

Poczułam moc!

To zadziwiające, a nawet zabawne jaka w dalszym ciągu panuje niewiedza w naszym kraju właśnie na temat marketingu czy PR

Movie Emoji – jedna z lepszych kampanii w trendzie „Do you speak visual”

Movie Emoji to jedna z lepszych kampanii wpisujących się w trend „Do you speak visual” (posługiwanie się w komunikacji szeroko pojętym obrazem a nie tekstem), jakie widziałam ostatnio.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine