Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Reklama zup Profi znowu na cenzurowanym - teraz za poniżanie kobiet

Mamy rok wyborczy, a outdoor traci, zamiast zyskiwać

Prezes sieci Saatchi & Saatchi przewiduje rychły koniec Facebooka

Połączenie domów mediowych Value Media i Equinox Polska

Dyrektor zarządzająca Change Integrated Anna Pańczyk odchodzi z agencji

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Yahoo zarabia na Alibabie

Yahoo przedstawił wyniki za trzeci kwartał tego roku. Koncern najwięcej zarobił na sprzedaży akcji Alibaby.

Wpadka króla Twittera

Łatwość, z jaką Radosław Sikorski wykorzystuje media społecznościowe, tym razem go zgubiła.

Czy Polskapresse zarobi na Tygodnikach Online?

Dwa lata temu zamknęliście cześć swoich tekstów za Piano. Teraz proponujecie kolejny płatny kontent - Tygodniki Online. To osobny projekt?

Red Bull przez 11 lat nie dodawał skrzydeł

W ciągu ostatnich kilku dni marka Red Bull zdobyła na świecie spory rozgłos z powodu ugody sądowej z klientem, na jaką przystała. W wielkim skrócie chodzi o to, że Benjamin Careathers, który przez kilkanaście lat zaciekle spożywał napój energetyczny tej firmy, nie odczuwał efektu “dodawania skrzydeł”. Mylące obietnice reklamowe stały się głównym powodem wniesienia oskarżenia.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine