Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Łódzka Arena nadal będzie promować firmę Atlas

W starych i nowych teledyskach UMG zaroi się od lokowanych produktów

Majonez Kętrzyński będzie promowany w Rosji

Bank Zachodni WBK z tytułem Pozytywnej Marki

Szymon Gutkowski prezesem SAR

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Mobilna moda zmienia nasze przyzwyczajenia

Już w 2015 r. tablety prześcigną w globalnej sprzedaży pecety, a popyt na smartfony sięgnie 1,3 mld sztuk. Boom na urządzenia mobilne wpływa na styl życia.

Nieczyste zagrywki wielkich korporacji. Jak walczą ze sobą Samsung i Apple?

Każda kolejna premiera nowych iPhone’ów to bardzo pracowity okres zarówno dla firmy z Cupertino, jak i jej największego konkurenta. W czasie, gdy CEO Apple Tim Cook prezentuje dziennikarzom i wielbicielom „jabłka” możliwości swojego najnowszego urządzenia, w ciemnych zakamarkach jednego z biurowców Samsunga powstaje już koncepcja prześmiewczych reklam, które mają zdyskredytować produkt wielkiego konkurenta.

Money.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, które media są najbardziej opiniotwórcze. Właśnie został opublikowany raport za sierpień 2014 roku. Najczęściej cytowanym portalem biznesowym był Money.pl, najchętniej przywoływaną gazetą Wprost, a telewizją - TVN 24.

Nixie – osobisty dron noszony na nadgarstku. To lepsze od smartwatcha!

Do ubieralnej elektroniki zdążyliśmy się już przyzwyczaić, ale właśnie powstała nowa kategoria takiego sprzętu. Twórcy miniaturowego drona Nixie zaprojektowali go w pomysłowy sposób – użytkownik może nosić go na nadgarstku jak zegarek.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor
webdesigner
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine