Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nergal i Czubaszek w bożonarodzeniowej kampanii Empiku to nie był przypadek

Scholz & Friends z pierwszą kampanią dla Dr. Oetker

Kamil Stoch i inni skoczkowie promują Świąteczną Paczkę (wideo)

Ewelina Lisowska zastąpiła Dodę w kampanii Media Expert

Biuro Podróży Reklamy i Isobar nagrodzone w konkursie Epica

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Przegląd mediów

Netflix mobilizuje kablówki i telekomy

UPC chce wyprzedzić wejście serwisu z telewizją na żądanie. Kolejni gracze przedstawią oferty przed świętami.

Osaczeni przez rozrywkę

Czując na karku gorący oddech Netfliksa, polskie koncerny medialne zawczasu przygotowują odpowiedź na nadchodzącą inwazję zza oceanu. Tylko czy aby na pewno mają się czego bać?

Sprzedaż Nk.pl Onetowi to majstersztyk właścicieli Naszej Klasy

Tak oto kończy się niesamowita historia Naszej Klasy – polskiego Facebooka z czasów zanim Facebook na dobre zadomowił się w polskim internecie. Kończy nie jako serwis społecznościowy, ale jako serwis gamingowy w portfolio największego portalu w Polsce. Z której strony by nie patrzeć, to majstersztyk zarządzających Nk.pl.

Nowy serwis RP zasługuje na czwórkę. Z plusem, bo to dopiero "beta"

Nowy serwis Rp.pl został na razie udostępniony jedynie w wersji beta, ale specjaliści nie szczędzą mu pochwał. Według nich serwis jest czytelny, schludny i intuicyjny. Czy to dlatego, że - jak podkreślają twórcy - nie ma na nim jeszcze wszystkich treści, czy może projektanci "Rzepy" po prostu odrobili lekcje z UX designu?

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
reporter radiowy
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine