Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Interactive Solutions odpowiada za globalne działania digital marek Novartisu

Prezes PLL LOT przewodniczącym jury w konkursie Effie Awards

Bogusław Linda przez trzy lata będzie jeździł renaultem

Siatkarze promują Metro Warszawskie (wideo)

Była Lidia Popiel, jest Małgorzata Potocka w reklamie kremu Bioliq 55+

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Redaktor naczelny "The Guardian" odchodzi po 20 latach

Alan Rusbridger, redaktor naczelny dziennika "The Guardian" po 20 latach odchodzi ze stanowiska. Nową naczelną zostanie Katharine Viner.

Jak oni się chwalą, czyli przesłuchanie prezesów TVP

Ostatni dzień przesłuchań kandydatów do zarządu TVP zarezerwowany był dla obecnych władz telewizji. Przed członkami rady nadzorczej stawili się kolejno dwaj wiceprezesi spółki: Bogusław Piwowar i Marian Zalewski oraz prezes Juliusz Braun. Wszyscy przekonywali, że przez ostatnie cztery trudne dla TVP lata udało się odnieść wiele sukcesów. Dobre samopoczucie zmącili im jednak członkowie rady co i raz przebąkując o programowej mizerii.

Chcesz mieć angażujący fanpage? Zobacz, jakich treści oczekują internauci

Użytkownicy deklarują, że w mediach społecznościowych dołączają do profili marek przede wszystkim po to, by dowiadywać się o nich więcej. Na fanpage'ach najbardziej cenią treści informacyjne, ale chętniej dzielą się kontentem rozrywkowym lub związanym z ich pasjami - to wyniki kolejnej edycji badania Wave 8, które jest prowadzone przez dom mediowy Universal McCann cyklicznie, na całym świecie. Dane, które prezentujemy, dotyczą wyłącznie polskiego internetu.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine