Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Daimler wybrał agencję kreatywną dla Mercedes-Benz - branża osłupiała

Jarosław Wiewiórski szefem kreacji Grey w Kazachstanie

NC+ wybiera agencję do kompleksowej obsługi reklamowej

Stowarzyszenia Branży Eventowej ma nową prezes i nowy zarząd

W Grenoble billboardy przegrały z drzewami

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Goliat z Google czy wujek z USA

Lobbingowy gambit wokół giganta z Doliny Krzemowej rozpala głowy europejskich polityków. Są zachęty, gesty, ale też ostre słowa. Głosowanie w europarlamencie zaplanowano na dziś.

Kreml agituje Niemców

Rosja uruchomiła propagandowy kanał telewizyjny dla Niemców. Polska przedstawiana jest jako kraj, który szykuje się do ataku jądrowego na Rosję.

Facebook zmienia regulamin serwisu. Co przygotował Mark Zuckerberg?

Zmiany, które wejdą w życie 1 stycznia mają pozwolić użytkownikom serwisu lepiej panować nad informacjami, które udostępniają innym i sprawniej zarządzać reklamami, które pojawiają się na ich News Feedzie. Nie oznacza to jednak, że już niedługo będziesz mógł całkowicie zrezygnować z reklam. Co przygotował Facebook dla internautów?

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

korektor
redaktor stron WWW
redaktor
grafik dtp
redaktor stron WWW
webdesigner
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine