Zapisz się na:
Pressletter

Szef wszystkich szefów promuje Aleo


autor: Daria Różańska
... "Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów" - to hasło kampanii promującej Aleo (fot. materiały prasowe)
25.11.2013 08:01

Szef wszystkich szefów w kampanii Aleo przekonuje w kampanii do zalet platformy handlowej ING Banku Śląskiego.

Bohaterem kampanii jest charyzmatyczny menedżer, określany jako szef wszystkich szefów. Poleca w spotach reklamowych innym szefom zarejestrowanie swoich firm na Aleo. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. W prasie został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.).

 
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Produkcją zajęło się f25. Media zakupił dom mediowy Lowe Media. Działania będą prowadzone do końca grudnia br.

 
DR, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Alior Bank oficjalnym sponsorem polskich piłkarzy

PZU wykupił w TVP 1 spot na rocznicę powstania – ale nie w akcji „70 sekund ciszy”

Robert Lewandowski ponownie najcenniejszą gwiazdą według "Forbesa"

PZU chce kupić 70 sekund ciszy w TVP

Znak Polski Walczącej chroniony prawnie

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Daria Różańska


Inne artykuły








Przegląd mediów

Koniec z naciąganiem klientów? Reklama kredytu ma tak samo mówić i o zyskach, jak i o kosztach

Reklamy produktów lub usług banków, firm ubezpieczeniowych, towarzystw emerytalnych czy kas spółdzielczych nie będą mogły eksponować korzyści w taki sposób, który powodowałby umniejszenie znaczenia kosztów i ryzyka.

Jabłeczna próba solidarności

Z satysfakcją odnotowujemy, że szerokim echem odbiła się nasza akcja propagowania jedzenia w Polsce jabłek.

Za 4 lata reklama w sieci będzie więcej warta niż ta w telewizji

Wydatki na promocję w sieci wkrótce przewyższą budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną. Według większości respondentów potrzeba na to jeszcze od 3 do 4 lat.

Pieniądze to nie wszystko – czyli czym (być może) zapłacimy niebawem?

Nike w nowej kampanii promującej kolejną wersję swojego urządzenia śledzącego dokonania sportowców, pozwala na zamianę poczynionego wysiłku na produkty swojej marki, umieszczone w specjalnych automatach vendingowych. Posiadane punkty fuelband, zdobyte podczas treningów, użytkownik może zamienić na odzież lub akcesoria biegowe.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
grafik dtp
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine