Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Piotr Pietrzak przeszedł z Havas Sports & Entertainment do Sportfive

Aleksandra Marciniak za Piotra Pietrzaka general managerem Havas Sports & Entertainment

Anna Godek-Biniasz menedżerem nowych mediów w Zetha Media

Piotr Wysocki przeszedł z TVN Media do agencji mediowej Codemedia

Tobias Solorz w zarządzie Cyfrowego Polsatu

A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Sponsor dla młodej, atrakcyjnej. Awantura o hasło Areny

"Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata" - pod takim hasłem krakowska Agencja Rozwoju Miasta usiłuje poszukać sponsora tytularnego dla nowej hali widowiskowo-sportowej w Czyżynach. Wokół dwuznacznego sloganu natychmiast wybuchł spór.

UPC przenosi klientów do droższych pakietów Canal+

Abonenci starszych pakietów Canal+ w telewizji kablowej UPC zostaną przeniesieni do droższych pakietów abonamentowych. Firma informuje swoich abonentów o nowych warunkach. Tym, którym oferta się nie spodoba, będą mogli zrezygnować z pakietu Canal+.

Zobacz najlepsze kampanie reklamowe w social media

Konkursy dla najlepszych agencji interaktywnych zawsze przynoszą wiele interesujących projektów. Tym razem przyglądamy się skutecznym i ciekawym realizacjom, które zostały wyróżnione w przeglądzie Mixx Awards 2013.

Niechlubny wynik Polski - 36% Polaków nie korzysta z komputera.

Polacy, cyfrowi analfabeci? Nasz rezultat jest jednym z najgorszych w Unii Europejskiej. My, młodzi, dołożyliśmy do tego cegiełkę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine