Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Tomasz Jaroński i Krzysztof Wyrzykowski dopchali kolejny Tour de France do mety

Grupa Onet-RASP pozyskała menedżera z rynku sportowego

Krzysztof Świergiel został dyrektorem w Sportfive

Katarzyna Grzywaczewska pokieruje komunikacją rynkową T-Mobile Polska

Jerzy Janczak pozostaje prezesem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy

A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Twitter ma problemy z użytkownikami

Twitter poinformował, że przychody koncernu w drugim kwartale wzrosły o 61 proc. Słabo rośnie jednak baza użytkowników.

Joseph NeCastro, czyli amerykański szeryf TVN

Z wykształcenia księgowy, z zawodu dyrektor. Został przewodniczącym rady nadzorczej TVN i będzie patrzył na ręce kierownictwu polskiej stacji. Zapowiada, że nieinwazyjnie. Joseph NeCastro.

Sposób, w jaki myślisz o kliencie ma znaczenie

Co by się stało gdyby Twój klient dowiedział się, co naprawdę o nim myślisz? Albo nawet nie to, gdyby miał wgląd w notatki o sobie w Twoim CRM-ie, podgląd konwersacji na jego temat na firmowym czacie? Czego by się o sobie dowiedział i co by o Tobie pomyślał?

5 sposobów na wydłużenie czasu pracy baterii smartfona, które nie uprzykrzą Ci życia

Sposobów na oszczędzanie energii smartfonów jest mnóstwo, ale nie jest sztuką przetrwać bez ładowarki kilkadziesiąt godzin ograniczając korzystanie z sieci, całkowicie odstawiając gry czy przygaszając ekran do poziomu, w którym wyświetlane treści stają się ledwo widoczne.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
ilustrator
reporter telewizyjny
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine