Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Były menedżer Onetu dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl

UPC Polska zmienia dyrektora finansowego

Piotr Pietrzak przeszedł z Havas Sports & Entertainment do Sportfive

Aleksandra Marciniak za Piotra Pietrzaka general managerem Havas Sports & Entertainment

Anna Godek-Biniasz menedżerem nowych mediów w Zetha Media

A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Wydawcy chcą zmienić badania czytelnictwa

Celem jest m.in. to, by prasa mogła prezentować łączny zasięg wydań drukowanych i elektronicznych.

Kolejne przejęcia w polskim internecie

Grupa WP kupiła udziały w internetowej spółce Domodi. Z kolei Internet Ventures – w MyBaze i LepszaOferta.pl.

OLX.pl rozpoczyna kampanię reklamową

Trzy 30-sekundowe spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych i radiowych. A w internecie - na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe.

Tańczący ze światłami

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
webdesigner
grafik dtp
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine