Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Andrzej Siezieniewski członkiem Zarządu Pałacu Kultury i Nauki

Bartosz Wysocki od maja będzie chief revenue officerem w Bonnier Business Polska

System publiczny

Stowarzyszenie Dziennikarzy RP w Poznaniu wręczyło Dziennikarskie Koziołki

Jest już następca Grzegorza Gaudena w Instytucie Książki; nominację dostał Dariusz Jaworski

A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wydawca brytyjskiego dziennika The New Day podjął decyzję o zamknięciu gazety

Sprzedaż uruchomionego dwa miesiące temu tytułu plasowała się poniżej oczekiwań. W launch gazety zainwestowano 5 mln funtów.

"Wiadomości" straciły 750 tys. widzów. To najgorszy wynik w historii

Fotel lidera oglądalności wśród programów informacyjnych zdominowały "Fakty" w TVN, na kolejnych miejscach znalazł się "Teleexpress" i "Wiadomości" TVP. Jako jedyny program wzrost oglądalności odnotował serwis emitowany przez TVN, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1. To najniższy wynik w historii badań telemetrycznych w Polsce - wynika z badań sporządzonych na zlecenie serwisu "Wirtualne Media". Co więcej, nowym liderem wśród stacji tematycznych jest TVN24, który wyprzedził TVP Info.

OS3 Group inwestuje kilka milionów złotych w Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51 proc. udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine