Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Katarzyna Cieślik digital sales directorem w Burda International Polska

Piotr Dziubak - był dziennikarzem "DGP", będzie rzecznikiem prasowym UTK

Magdalena Zdunikowska awansowała na dyrektora marketingu w polskim Viacomie

Tomasz Jaroński i Krzysztof Wyrzykowski dopchali kolejny Tour de France do mety

Grupa Onet-RASP pozyskała menedżera z rynku sportowego

A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Facebook: padł rekord miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia

Serwis społecznościowy Facebook poinformował w czwartek, że po raz pierwszy został osiągnięty pułap miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia. Rekord został pobity w poniedziałek - podał założyciel Facebooka Mark Zuckerberg.

Dziennikarze szantażowali króla Maroko

Dwoje znanych francuskich dziennikarzy śledczych zostało aresztowanych pod zarzutem próby szantażowania króla Maroko.

Czy smartfony zastąpią komputery?

Jeszcze kilka lat temu taki scenariusz wydawał się nieprawdopodobny - smartfon w roli komputera? Nonsens. Co prawda na rynku pojawiały się akcesoria, dzięki którym można było inteligentny telefon przekształcić w substytut peceta, ale nie odniosły one spektakularnego sukcesu. Czas jednak nie stoi w miejscu - technika poszła naprzód, a temat podjął gigant rynku IT.

WP, Onet i Interia walczą nie tylko o Megapanel, ale też o e-commerce

Interia, długo nie tylko nie reagowała na agresywną politykę Onetu i WP, które w zeszłym roku szalały na zakupach, rywalizujac o pierwsze miejsce w Megapanelu, ale nawet otwarcie krytykowała badanie. I choć nie przeszkadzało jej to odtrąbić sukcesu, gdy wreszcie znalazła się przed Gazetą, to faktycznie nie dała się ponieść atmosferze.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine