Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Vagla co dwa tygodnie będzie publikował we "Wprost"

Mroczko, Jordan i Paczuski dyrektorami zarządzającymi w Grupie Onet-RASP

Kamil Brzeziński dyrektorem ds. technologii w Edipresse Polska

Żenia Klimakin mówi Polsza

Małgorzata Sieczkowska dyrektorem marketingu Nivea Polska

A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

„Entertainment Weekly” wprowadza opłaty za treści w internecie

Time Inc., wydawca magazynów „Life”, „People”, „Sport Illustrated”, wprowadzi system opłat za treści w serwisie Entertainment Weekly.

Twitter zainteresowany przejęciem aplikacji Flipboard?

Rozmowy od początku roku prowadzone są przez dyrektora finansowego Twittera Anthony'ego Noto - donosi serwis Re/code - a wartość transakcji oscylowałaby wokół miliarda dolarów. Nie wiadomo jednak, czy zostanie ona sfinalizowana.

Instant Articles to wyzwanie rzucone Google. Kolejne od Facebooka

Zaledwie dwa tygdnie po tym, jak Google ogłosiło szczytną inicjatywę wspierania dziennikarstwa internetowego (Digital News Initiative), Facebook wystartował z funkcjonalnością Instant Articles. Jeśli okaże się sukcesem, być może wydawcy nie będą już "skazani na Google".

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine