Zapisz się na:
Pressletter

Monika Olejnik poprowadzi ”Kropkę nad i” w TVN 24



05.09.2006 00:00
Po odejściu z Telewizji Polskiej Monika Olejnik spotka się z widzami w kanale TVN 24, gdzie będzie miała swój autorski program ”Kropka nad i”. Stanie się on częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego.
Jak wynika z naszych informacji, TVN 24 prowadził rozmowy z Moniką Olejnik już od jakiegoś czasu, gdy ważyły się losy jej programu w TVP. Wczoraj ostatecznie doszło do porozumienia między stacją i dziennikarką – zgodnie z podpisaną umową będzie ona miała swój program ”Kropka nad i” w TVN 24. Nie ma jeszcze decyzji, od kiedy i o której godzinie miałby być emitowany. Według naszych informacji - nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu, a proponowana pora to między 18 a 19. Sama Monika Olejnik nie chce na razie komentować tej informacji.
 
Jej program stanie się częścią nowego pasma publicystyczno-informacyjnego, w którym swoje autorskie programy mają też: Justyna Pochanke, Roman Młodkowski, Bogdan Rymanowski, Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki. Blok ten potrwa od 17.30 do 23.30. - Przyjście do stacji Moniki Olejnik powinno wzmocnić przekonanie, że w istocie to TVN 24 jest medium publicznym numer jeden z Polsce – stwierdza Adam Pieczyński, prezes TVN 24.
 
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Alexander Gorelin szefem marketingu w Brown Forman Polska

Marcin Wojciechowski nie zdążył objąć ambasady w Kijowie

Katarzyna Janowska i Martyna Wojciechowska nagrodzone Różami Gali

Katarzyna Jankowska przeszła z Grupy WP do Onet-RASP

Mają za sobą dobry rok

A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Krzysztof Skowroński: Uważam, że mediom publicznym przywracana jest wolność

Żyjemy w dwóch światach: ja uważam, że mediom publicznym jest przywracana wolność, ale słyszę ludzi, którzy twierdzą coś wręcz przeciwnego - mówi Krzysztof Skowroński, dziennikarz, prezes SDP.

Durczok wraca

Rok po oskarżaniach o mobbing i molestowanie, a potem odejściu z TVN były szef „Faktów" próbuje odbudować swoje życie.

Użytkownicy "zabijają" Twittera

Rozwścieczyły ich plotki, jakoby szefowie serwisu majstrowali przy algorytmie, mimo że Jack Dorsey zdecydowanie temu zaprzeczył. Zamieszanie nie byłoby może tak poważne, gdyby nie to, że ma miejsce na kilka dni przed ogłoszeniem kwartalnych wyników serwisu, do którego inwestorzy powoli tracą już cierpliwość.

Co tam u Nokii?

Zastanawialiście się ostatnio się nad tym, jak radzi sobie Nokia? Nie, nie dział smartfonów, który został przejęty przez Microsoft. Ta prawdziwa fińska firma, która zajmuje się obecnie przed wszystkim opracowywaniem i licencjonowaniem nowych technologii.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine