Zapisz się na:
Pressletter
Kutela zostaje prezesem Onetu w ważnym momencie dla rynku mediów
Kutela zostaje prezesem Onetu w ważnym momencie dla rynku mediów
Andrzej Zarębski, ekspert rynku mediów
2015-05-21

Dla grupy Rinigier Axel Springer pozyskanie Aleksandra Kuteli jest szansą na osiągnięcie sukcesu w ramach silnego współczesnego trendu migracji odbiorców ze sfery mediów tradycyjnych do Internetu.

Aleksander Kutela jest twórcą sukcesu HBO w tej części Europy, co pośrednio przyczyniło się także do rozwoju bardzo silnego i konkurencyjnego rynku płatnych usług audiowizualnych w Polsce.

Aleksander Kutela obejmuje stanowisko CEO Grupy Onet.pl w ważnym momencie dla rynku mediów w Europie. Rynek prasowy definitywnie kurczy się i przenosi do świata cyfrowego. Rynek telewizyjny jest w fazie zaawansowanego procesu fragmentaryzacji widowni i źródeł przychodów. Doświadczenie Kuteli wyniesione z pracy w sektorze płatnej telewizji może okazać się bardzo przydatne dla firmy, która zamierza zabiegać o pozycję lidera w świecie europejskich mediów cyfrowych i ma w tej kwestii już pewne sukcesy.

Ciekawie będzie obserwować, jak w konfrontacji odmiennych kultur korporacyjnych – HBO i Springera- ukształtuje się praktyka rynkowa i co z tego wyniknie dla konkurencji.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Dwa nowe tygodniki znikną z rynku
Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”
Zmienionym
Aneta Martynów, redaktor naczelna "Women's Health" i "Men's Health"

Wcześniejsze opinie

Oferta publiczna internetowej spółki medialnej to test dla rynku
Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl
Wydawca
Michał Kobosko, dyrektor polskiego biura Atlantic Council
To koniec pewnej epoki na polskim rynku
Marek Sowa, ekspert rynku mediów
Przejęcie TVN to dla Scripps mocne wejście do Europy Środkowo-Wschodniej
Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks Poland

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

BONG BONG BONG, czyli nie wierzmy internetowi [ORLIŃSKI]

Dyskusja po pojawieniu się w programie Tomasza Lisa fałszywych wpisów na Twitterze rzekomej córki Andrzeja Dudy poszła u nas w przewidywalnym, spiskowo-politycznym kierunku.

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Marketing emocji, czyli najciekawsze kampanie na Dzień Matki

Anna Elwart z Cube Group specjalnie dla Interaktywnie.com wybiera i komentuje najciekawsze kampanie związane z Dniem Matki.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine