Zapisz się na:
Pressletter
TVN nie straci na wizerunku wśród widzów
TVN nie straci na wizerunku wśród widzów
Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications
2015-02-24

Po publikacji "Wprost" o molestowaniu w "Faktach" może się zmniejszyć atrakcyjność TVN jako pracodawcy, jak każdego pracodawcy, który staje wobec takich zarzutów, formułowanych wobec czołowych pracowników. Ale nie sądzę, by odbiło się to na wizerunku stacji wśród widzów.

Nie sądzę też, by miało to faktyczny wpływ na cenę sprzedaży stacji. Jeżeli są to poważni negocjatorzy nie uważam, by w ogóle pojawił się taki argument w procesie negocjacji.

Na pewno w interesie firmy, przedsiębiorstwa, które spotyka się z takimi zarzutami wobec jednego z pracowników jest to, żeby sprawę wyjaśnić wewnętrznie i ewentualnie przedstawić ustalenia, jakie wewnątrz poczyniono. Dopóki jednak nie padają formalne zarzuty jest to sprawa, która rozgrywa się głównie w sferze wizerunkowej.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Zarzuty są takie, że trudno, by Kamil Durczok miał za sobą opinię publiczną
Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej"

Wcześniejsze opinie

Kadry skłaniające nas do myślenia
fotograf Andrzej Zygmuntowicz
Nie zauważą, że kupują wtórne informacje
Jerzy Jurecki, wydawca „Tygodnika Podhalańskiego”
Gdy nienawiść odbiera rozum
Wojciech Czuchnowski
Palisada z kredek
Domink Księski, wydawca i redaktor naczelny tygodnika "Pałuki"
Dominik Kaznowski, właściciel Digital We

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Kopytko, czyli media i przerost jednego organu

Nie ma organizmu, który rozwijałby się tak dynamicznie jak media. Zmiany widać z dnia na dzień. Wzrost, przerost, gigantyzm. Tyle że jednego organu.

Wirtualna Polska zmierza na parkiet

Prospekt emisyjny jest już w Komisji Nadzoru Finansowego. Alternatywa to sprzedaż akcji portalu inwestorowi branżowemu.

Miliard na kampanie SEM?

Ponad miliard złotych nakładów na reklamę SEM w polskim internecie, prawie 40-procentowy udział w globalnych wydatkach na reklamę internetową i blisko jedna trzecia wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych - to trzy wskaźniki, które według ekspertów z branży ankietowanych przez Interaktywnie.com, ziszczą się do końca 2015 roku. Wzrost rynku marketingu w wyszukiwarkach nie będzie może okazały, ale z pewnością nie należy spodziewać się spadków.

Bezprzewodowe ładowarki

Smartfony, tablety, a coraz częściej także smartwatche i inne podłączone do sieci urządzenia mobilne, wymagają ładowania przynajmniej raz na dobę. Ikea postanowiła wyjść naprzeciw tej potrzebie i zaprojektowała linię mebli, wyposażonych w bezprzewodowe ładowarki. Nowe rozwiązania zostały zapowiedziane na targach MWC 2015 i powstaną we współpracy z konsorcjum Wireless Power Consortium.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine