Zapisz się na:
Pressletter
Wydawcy zmieniają grupę komercyjną, bo tracą młodych czytelników
Wydawcy zmieniają grupę komercyjną, bo tracą młodych czytelników
Lucyna Koba, deputy media director w domu mediowym Lowe Media
2014-07-16

Decyzja o rozszerzeniu definicji grupy komercyjnej przez wydawców prasowych nie wynika – wbrew deklaracjom – ze zmiany statusu grupy 50-59, ale z odpływu młodych grup celowych z prasy. Podwyższając sobie wiek w grupie komercyjnej prasa może liczyć na wyższe czytelnictwo, ponieważ straty w młodszej części grupy będą nadrabiane przez starszą część.

Wydawcy najwyraźniej zachęcili się niedawnym podobnym ruchem TVP.  Jednak zarówno siła telewizji jaki i samej TVP wobec reklamodawców w porównaniu z prasą jest dużo większa. Czy dla prasy rzeczywiście zmiana grupy komercyjnej będzie miała jakieś realne skutki? mam wątpliwości.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Antyradio ma szansę na 1,5 proc. udziału w rynku
Leszek Kozioł, prezes Radia Eska i wiceprezes Grupy Radiowej Time

Wcześniejsze opinie

Zostawcie w spokoju dziennikarzy!
Andrzej Skworz, redaktor naczelny „Press”
Polska brzmi tysiąc razy lepiej niż Poland
Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny Ambasada Brand Communications
Odejście Zaniewskiego i Przybory to znak czasów
Dorota Gomółka, business development director w agencji Cheil Polska
Zmianę redaktora naczelnego w "Fakcie" komentują: Bogusław Chrabota, Marcin Kowalczyk, Jerzy B.Wójcik

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Przegląd mediów

Osobnik zbojkotowany

Cud w polskiej polityce! Politycy koalicji - Adam Struzik (PSL) i Andrzej Halicki (PO) - oraz opozycji - Mariusz Błaszczak (PiS), Krzysztof Gawkowski (SLD) i Barbara Nowacka (Twój Ruch) - solidarnie zbojkotowali wspólny występ w TVP z europosłem Nowej Prawicy, osobnikiem, którego nazwiska nie warto wspominać.

Samorządy kręcą z gwiazdami

Miasta i całe regiony ciężko pracują, by zaistnieć w świadomości ludzi. Współprodukują filmy fabularne. Biorą udział w tworzeniu programów typu reality show. I wymyślają innowacyjne schematy finansowania takich przedsięwzięć.

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Ta aplikacja zamieni twój telefon w wirtualnego asystenta

Dzień pracownika badań w domu mediowym zaczyna się od porannej prasówki. Węszy on w gąszczu blogów technologicznych, forów tematycznych i portali społecznościowych, szukając inspiracji dla rozwiązań, które będzie mógł zaproponować klientom lub współpracownikom. Jednak poszukiwania to dopiero początek. Wiedzę trzeba usystematyzować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine