Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 30.11.2015 - 06.12.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,10%
2 Polsat 11,34%
3 TVN 10,65%
4 TVP2 8,53%
5 TVP INFO 4,23%
6 TVN24 3,90%
7 TV4 3,64%
8 TV PULS 3,48%
9 TVN7 3,01%
10 TTV - Twoja Telewizja 1,62%
11 Puls 2 1,52%
12 TVP Seriale 1,34%
13 TV6 1,34%
14 Polsat2 1,33%
15 Polsat News 1,20%
16 TVP Rozrywka 1,02%
17 TVP Regionalna 1,01%
18 Stopklatka 0,91%
19 TVP ABC 0,73%
20 Polo TV 0,73%
  Inne 25,37%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-12-01 20:44:34 6 948 19,45%
2 WYDARZENIA Polsat 2015-12-06 18:57:48 5 424 15,18%
3 TELEEXPRESS TVP1 2015-11-30 17:00:05 5 306 14,85%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-12-02 20:44:55 5 006 14,01%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-12-06 19:30:05 4 804 13,45%
6 ORĘDZIE PREZYDENTA RP - A.DUDA TVP1 2015-12-03 20:00:06 4 601 12,88%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-12-03 20:31:55 4 292 12,01%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-12-01 21:38:46 4 217 11,80%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ Polsat 2015-12-06 19:21:23 4 073 11,40%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-12-01 20:07:46 4 063 11,37%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.