Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 17.11.2014 - 23.11.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,19%
2 TVN 12,23%
3 Polsat 12,11%
4 TVP2 9,03%
5 TV PULS 3,25%
6 TVN7 3,23%
7 TVP INFO 3,20%
8 TVN24 3,17%
9 TV4 3,01%
10 Polsat2 1,54%
11 Puls 2 1,49%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,28%
13 TVP Seriale 1,22%
14 TVP Regionalna 1,08%
15 Polsat News 1,06%
16 TV6 1,02%
17 TVP Rozrywka 0,97%
18 Stopklatka 0,69%
19 ATM Rozrywka 0,65%
20 Nickelodeon 0,64%
  Inne 25,94%










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-11-17 20:45:21 6 456 18,15%
2 TELEEXPRESS TVP1 2014-11-22 17:01:23 5 271 14,82%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-11-19 20:44:24 5 230 14,70%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-11-20 20:30:09 4 998 14,05%
5 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2014-11-23 21:30:14 4 841 13,61%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2014-11-23 19:30:06 4 377 12,31%
7 MECZ TOWARZYSKI PILKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ POLSKA - SZWAJCARIA TVP1 2014-11-18 20:25:31 4 161 11,70%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-11-18 20:08:18 4 131 11,61%
9 FAKTY TVN 2014-11-20 19:00:05 4 073 11,45%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-11-23 20:02:17 3 622 10,18%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(27.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.