Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i TVP 1

Dane z okresu 13.10.2014 - 19.10.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,96%
2 TVN 12,94%
3 TVP1 11,18%
4 TVP2 9,20%
5 TVN7 3,23%
6 TV PULS 3,07%
7 TV4 2,63%
8 TVN24 2,60%
9 TVP INFO 2,38%
10 Polsat2 1,57%
11 Puls 2 1,49%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,28%
13 TVP Seriale 1,25%
14 TV6 1,10%
15 TVP Regionalna 0,93%
16 TVP Rozrywka 0,90%
17 Polsat News 0,89%
18 Polsat Sport 0,75%
19 Stopklatka 0,74%
20 AXN 0,73%
  Inne 27,18%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - POLSKA - SZKOCJA Polsat 2014-10-14 20:35:12 7 512 21,12%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-10-13 20:45:33 6 830 19,20%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-10-15 20:44:37 5 409 15,21%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-10-16 20:30:37 4 789 13,47%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2014-10-19 19:30:07 4 392 12,35%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-10-14 20:08:19 4 226 11,88%
7 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2014-10-19 21:30:51 4 090 11,50%
8 FAKTY TVN 2014-10-14 19:00:01 4 082 11,48%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-10-13 21:41:43 3 913 11,00%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-10-19 20:02:37 3 829 10,76%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(22.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.