Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVP 2, TVN czwarty

Dane z okresu 09.06.2014 - 15.06.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,00%
2 Polsat 11,52%
3 TVP2 11,16%
4 TVN 10,39%
5 TVN7 3,36%
6 TVN24 3,33%
7 TV PULS 3,32%
8 TVP INFO 2,96%
9 TV4 2,39%
10 Polsat2 1,74%
11 Puls 2 1,56%
12 TVP Seriale 1,54%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,30%
14 TVP Regionalna 1,19%
15 Polsat News 1,15%
16 TVP Rozrywka 0,86%
17 Polsat Sport 0,79%
18 Stopklatka 0,78%
19 TVP Sport 0,78%
20 TV6 0,75%
  Inne 27,13%

 















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-06-10 20:42:37 5 853 16,57%
2 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - BRAZYLIA 2014 /TRANSMISJA/ - BRAZYLIA - CHORWACJA TVP1 2014-06-12 21:10:00 5 190 14,69%
3 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - BRAZYLIA 2014 /TRANSMISJA/ - HISZPANIA - HOLANDIA TVP1 2014-06-13 20:25:26 4 855 13,75%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-06-11 20:42:53 4 600 13,02%
5 STUDIO PIŁKARSKIE MISTRZOSTW ŚWIATA - BRAZYLIA 2014 TVP1 2014-06-12 22:55:17 4 208 11,91%
6 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-06-09 21:38:16 3 986 11,28%
7 TELEEXPRESS TVP1 2014-06-15 17:00:07 3 604 10,20%
8 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - BRAZYLIA 2014 /TRANSMISJA/ - FRANCJA - HONDURAS TVP1 2014-06-15 20:26:38 3 534 10,00%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-06-09 20:07:15 3 418 9,68%
10 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - BRAZYLIA 2014 /TRANSMISJA/ - URUGWAJ - KOSTARYKA TVP1 2014-06-14 20:29:16 3 410 9,65%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.