Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat nadal wyprzedza TVN i Jedynkę

Dane z okresu 26.05.2014 - 01.06.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,05%
2 TVN 12,33%
3 TVP1 10,31%
4 TVP2 9,23%
5 TVN7 3,65%
6 TVN24 3,47%
7 TVP INFO 3,30%
8 TV PULS 3,17%
9 TV4 2,63%
10 Polsat2 1,68%
11 Puls 2 1,50%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,38%
13 TVP Seriale 1,34%
14 Polsat News 1,22%
15 TVP Regionalna 1,12%
16 Stopklatka 0,92%
17 TV6 0,85%
18 TVP Rozrywka 0,77%
19 Polo TV 0,74%
20 Eurosport 0,73%
  Inne 26,61%

 
















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-05-27 20:41:51 6 448 18,25%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-05-28 20:42:51 5 422 15,35%
3 TOP TRENDY FESTIWAL SOPOT 2014 - NOC KABARETOWA Polsat 2014-06-01 20:57:53 4 288 12,14%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-05-29 20:33:24 4 252 12,04%
5 FAKTY TVN 2014-05-29 18:59:54 3 930 11,13%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-05-28 20:07:09 3 896 11,03%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-05-29 19:30:07 3 730 10,56%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-05-27 21:37:14 3 681 10,42%
9 TELEEXPRESS TVP1 2014-05-29 17:00:06 3 639 10,30%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2014-05-29 21:32:27 3 420 9,68%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.