Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i TVP 1

Dane z okresu 12.05.2014 - 18.05.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,72%
2 TVN 12,45%
3 TVP1 11,34%
4 TVP2 9,50%
5 TVN7 3,67%
6 TVN24 3,06%
7 TV PULS 3,03%
8 TVP INFO 2,55%
9 TV4 2,50%
10 Polsat2 1,74%
11 Puls 2 1,41%
12 TVP Seriale 1,39%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,25%
14 Polsat News 1,21%
15 TVP Regionalna 1,04%
16 TV6 0,95%
17 Stopklatka 0,78%
18 Polsat Sport 0,76%
19 TVP Rozrywka 0,74%
20 Discovery 0,72%
  Inne 27,19%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-05-12 20:45:02 6 521 18,46%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-05-18 20:28:46 6 190 17,52%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-05-14 20:44:55 5 495 15,56%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-05-15 20:30:58 4 081 11,55%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-05-14 20:07:15 4 056 11,48%
6 TELEEXPRESS TVP1 2014-05-16 17:00:07 3 759 10,64%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-05-18 20:02:28 3 748 10,61%
8 FAKTY TVN 2014-05-15 19:00:04 3 737 10,58%
9 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-05-16 20:05:26 3 697 10,47%
10 WIADOMOŚCI TVP1 2014-05-15 19:30:06 3 636 10,29%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(21.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.