Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 05.05.2014 - 11.05.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,43%
2 Polsat 12,35%
3 TVN 12,23%
4 TVP2 9,99%
5 TVN7 3,25%
6 TV PULS 3,10%
7 TVN24 2,76%
8 TV4 2,61%
9 TVP INFO 2,29%
10 Polsat2 1,73%
11 TVP Seriale 1,55%
12 Puls 2 1,34%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,14%
14 TVP Regionalna 1,02%
15 TV6 0,98%
16 Polsat News 0,92%
17 Discovery 0,82%
18 TVP Rozrywka 0,74%
19 TVP Polonia 0,73%
20 Stopklatka 0,71%
  Inne 27,31%

 















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-05-05 20:44:05 6 730 19,05%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-05-11 20:31:19 6 291 17,81%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-05-07 20:43:59 5 439 15,40%
4 EUROWIZJA 2014 /TRANSMISJA/ - FINAŁ TVP1 2014-05-10 21:00:07 4 626 13,10%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-05-11 20:02:10 4 139 11,72%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2014-05-11 19:30:08 4 079 11,55%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-05-05 20:07:02 3 962 11,22%
8 ŁAWECZKA W UNII /SER.KROTKOM.POL/ TVP1 2014-05-11 20:20:00 3 949 11,18%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-05-05 21:39:45 3 871 10,96%
10 FAKTY TVN 2014-05-11 19:00:05 3 722 10,54%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.