Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ranczo" dogania "M jak miłość"

Dane z okresu 07.04.2014 - 13.04.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,90%
2 TVN 12,55%
3 TVP1 12,17%
4 TVP2 9,37%
5 TVN7 3,58%
6 TV PULS 3,12%
7 TVN24 3,01%
8 TVP INFO 2,53%
9 TV4 2,48%
10 Polsat2 1,41%
11 Puls 2 1,36%
12 TVP Seriale 1,23%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,19%
14 Polsat News 1,11%
15 TVP Regionalna 1,04%
16 TV6 0,97%
17 Kino Polska 0,94%
18 Polo TV 0,79%
19 TVP Rozrywka 0,78%
20 Discovery 0,74%
  Inne 26,73%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-04-07 20:45:10 6 754 19,12%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-04-13 20:26:18 6 514 18,44%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-04-09 20:44:34 5 479 15,51%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-04-10 20:30:14 4 558 12,90%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-04-13 20:13:52 4 481 12,69%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2014-04-13 19:30:10 4 280 12,12%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-04-07 20:07:16 4 206 11,91%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-04-13 20:02:24 4 162 11,78%
9 FAKTY TVN 2014-04-13 18:59:51 3 973 11,25%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-04-08 21:40:35 3 535 10,01%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(17.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.