Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i Jedynką

Dane z okresu 31.03.2014 - 06.04.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,37%
2 TVN 12,86%
3 TVP1 11,76%
4 TVP2 9,59%
5 TVN7 3,59%
6 TV PULS 3,07%
7 TVN24 2,72%
8 TV4 2,43%
9 TVP INFO 2,20%
10 Polsat2 1,58%
11 TVP Seriale 1,42%
12 Puls 2 1,36%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,24%
14 Polsat News 1,05%
15 TVP Regionalna 1,03%
16 TV6 1,01%
17 Kino Polska 0,86%
18 Discovery 0,78%
19 TVP Rozrywka 0,78%
20 TVP ABC 0,75%
  Inne 26,55%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-04-01 20:44:02 7 527 21,31%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-04-06 20:25:53 6 305 17,85%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-04-02 20:44:56 5 636 15,95%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-04-03 20:30:41 4 848 13,72%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-03-31 20:09:31 4 469 12,65%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-04-06 20:13:08 4 247 12,02%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-04-06 19:30:15 4 021 11,38%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-04-01 21:39:03 3 954 11,19%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-04-06 20:02:38 3 918 11,09%
10 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-04-04 20:05:26 3 729 10,56%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(10.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.