Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP zmienia satelitę i rusza z kampanią informacyjną

Kanały Grupy TVN nadal w Cyfrowym Polsacie

Główne telewizje informacyjne uznały, że przesłuchania prezydenta nie warto transmitować

Związkowcy z Wizji składają pozew w sprawie outsourcingu

UPC Polska przejmuje lokalnego operatora Azart-Sat


A A A


Inne artykuły



Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" wyprowadza biznes z Polski

PMPG przenosi część biznesu za granicę. Wydawca tygodnika "Wprost", którego publikacje latem tego roku rozpoczęły aferę taśmową, a ostatnio zmusiły marszałka Radosława Sikorskiego, by tłumaczył się z rozliczonych kilometrów, ucieka przed zbyt skomplikowanym systemem podatkowym.

"Grafik płakał jak retuszował", czyli odmieniona Ewa Kopacz na okładce

Kiedy już wydawało nam się, że fantazja grafików w odmienianiu twarzy gwiazd na okładkach niczym nas już nie zaskoczy, naszym oczom ukazała się odmieniona Ewa Kopacz. Czy taki retusz przystoi w przypadku pani premier?

Mowę odbiera, dech zapiera

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine