Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Pomysły PiS na media są nierealne, ale debata potrzebna (opinie)

TVP Seriale na czele kanałów tematycznych w pierwszym półroczu

Disco Hit Festiwal Kobylnica 2015 w telewizji miał 2,5 mln widzów

Prawie 2 mln telewidzów oglądało mecz siatkarzy Polska – USA

TVN 24 bez głównego wydania "Faktów"


A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Dzieła sztuki zamiast wielkoformatowych reklam

- W ciągu jednej nocy Teheran zamienił się w muzeum - komentują Irańczycy. Burmistrz stolicy zadecydował, że na dziesięć dni na większości teherańskich billboardów zawisną reprodukcje dzieł największych światowych artystów.

Czas antenowy na kampanię referendalną

Do 28 lipca można się ubiegać o darmowy czas antenowy w mediach publicznych na prowadzenie kampanii przed referendum.

Seriale i filmy o nowych technologiach nam szkodzą. Przez nie bujamy w obłokach

Czy warto oglądać seriale i filmy o nowych technologiach? Odpowiedź wydaje się oczywista. Ale nie wszystkim warto się sugerować.

Android czy iOS, PC czy mobile? Nieważne, dzięki tym stronom ze wszystkim będziesz na bieżąco

W czasach drogiego i jeszcze mocno raczkującego Internetu w Polsce dostęp do informacji o nowinkach technologicznych w 90% przypadków sprowadzał się do lektury prasy branżowej. Miało to swój urok ale gdybym przy obecnym tempie postępu technologicznego, chciał bazować jedynie na prasie drukowanej – wiele bym stracił. Na szczęście jest internet – pisze Paweł Skarżyński.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
reporter telewizyjny
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine