Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W lipcu najwięcej widzów miała Jedynka

Kanały temetyczne TVN ratują wpływy reklamowe nadawcy

Christian Anting awansował do zarządu Grupy TVN

Stefano Terrazzino na antenie TLC pomoże Dodzie wybrać suknię ślubną

Po sukcesie "Wspaniałego stulecia" TVP stawia na kolejne tureckie seriale (wideo)


A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Pogrzeb Jana Kulczyka. W kościele tylko ekipa Polsatu

Podczas środowego pogrzebu Jana Kulczyka do kościoła na Wzgórzu św. Wojciecha wejdzie nie tylko rodzina zmarłego biznesmena i zaproszeni goście, ale też dziennikarze Polsatu

10 najlepiej zarabiających pisarzy

Magazyn „Forbes” opublikował nową listę najlepiej zarabiających pisarzy świata. Na czele znalazł się James Patterson, na którego konto wpłynęło 89 mln USD.

Android TV – mobilny system na telewizorze

Android opanował świat smartfonów. Mobilny system Google’a oferuje tysiące gier i aplikacji oraz sporo możliwości. Wyszukiwarkowy gigant chce być wszędzie w zegarkach, samochodach oraz telewizorach. Android TV jest już w sklepach. Sprawdzamy, czy jest równie potężny co jego smartfonowa wersja.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine