Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka dobrze wróży sprawie Gęsiny-Torresa

Zygmunt Solorz-Żak jeszcze bogatszy niż rok temu

TVP Historia przyspiesza emisję drugiego sezonu serialu ”Wspaniałe stulecie”

Serial o największym lombardzie w Europie na antenie Polsat Play

Oscary 2015: mała widownia, ale rekordowe stawki za reklamy


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Obserwator Lokalny

Przegląd mediów

Czytelnicy chętniej płacą w sieci

Kolejni wydawcy wprowadzają płatne treści dla odbiorców w internecie. 
Bo ci, którzy już każą sobie płacić, notują wzrost liczby czytelników online.

Odbierajmy treść piratom

Agnieszka Odorowicz, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, mówiła jakiś czas temu, że nie ma usprawiedliwienia dla osób, które nielegalnie oglądają filmy z internetu. Nie płacą za nie twórcom, a więc są złodziejami, i basta.

Oto Newsweek Plus, czyli paywall, za który jestem gotów zapłacić

Od kilku dni wszyscy zastanawiają się, jak będzie wyglądać paywall w wykonaniu Newsweeka. Wiadomo, że będzie on dostępny pod nazwą Newsweek Plus i pozwoli na dostęp do płatnych treści za pośrednictwem urządzeń podłączonych do Internetu.

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Sztuczki pozycjonerów przestały być skuteczne, a zaczęły poważnie szkodzić. Specjaliści od marketingu w wyszukiwarkach muszą się dostosować do nowych wymagań Google, które bez litości karczuje farmy spamerskich linków. Teraz liczy się użytkownik i to, co jest dla niego ważne, czyli unikalne i angażujące treści opakowane w responsywnej formie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine