Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Podczas zamieszek w Kijowie ucierpieli dziennikarze

Jolanta Wiśniewska pokieruje marketingiem w TVP

Poranek TVN 24 gromadzi najwięcej widzów wśród kanałów informacyjnych

TVN wygrał z TVP charytatywny mecz na stadionie Legii

Nadawca 4fun.tv w pierwszym półroczu miał 1,2 mln zysku netto


A A A


Inne artykuły


Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Clarkson najwięcej zarabiającą gwiazdą brytyjskiej TV

Jeremy Clarkson będzie najwięcej zarabiającym prowadzącym program telewizyjny w Wielkiej Brytanii, dostanie prawie 10 mln GBP (58 mln zł) rocznie, informuje The Mirror.

Brytyjskie gazety wydadzą 3 miliony funtów na wspólną kampanię promującą siłę marek prasowych

Sześć największych konkurencyjnych wydawnictw prasowych w Wielkiej Brytanii będzie wspólnie promować siłę marek prasowych na łamach 18 swoich tytułów. Kampania kosztowała 3 miliony funtów.

Pomyśl, zanim coś powiesz

PR-owiec wie doskonale, że warto zwrócić uwagę na to co się mówi, jak coś powiedzieć i jak inni odbiorą to, co chcemy powiedzieć. Pomyśl, zanim coś powiesz – to wbrew pozorom genialna rada. Jednak nie zawsze w komunikacji bywa przestrzegana. Mówienie wszystkiego co przyjdzie nam na myśl, bywa katastrofalne w swoich skutkach.

Instagram udostępnia API i kończy z kwadratowym formatem. Zaleją go reklamy?

Facebook, właściciel aplikacji, wreszcie chce zarabiać na niej porządne pieniądze. Reklamy na Instagramie pojawiły się co prawda ju w 2013 roku, ale wtedy budżety lokowały tam jedynie największe marki, które miały czas i środki, by efekywnie wykorzystac tę platformę. Teraz się to zmieni.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine