Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Robert Makłowicz ma swój program w Polsat Food Network

Polsat Sport podczas meczu siatkówki Polska - Serbia miał wyższy udział niż największe stacje

TVN wraca do bloków reklamowych między programami w niedzielne wieczory

TVP pokonała TVN w charytatywnym meczu piłkarskim

Pieńkowska przechodzi do TVN 24 Biznes i Świat


A A A


Inne artykuły


Przegląd mediów

Google pokazało, jak wykorzysta drony do dostaw

Google opublikowało film prezentujący projekt systemu dostaw przesyłek z wykorzystaniem dronów, czyli bezzałogowych statków latających.

Rośnie sprzedaż muzyki w internecie. Spotify i Deezer wzmacniają polski rynek

Polski rynek muzyczny śpiewałby cienkim głosem, gdyby nie rozkwit serwisów streamingowych. W I połowie 2014 r. internauci wykupili w nich o 61 proc. więcej subskrypcji niż rok wcześniej.

Miniversum - Świat w skali mikro skupiony w centrum miasta

W dużych, zatłoczonych miastach trudniej zareklamować i zwrócić uwagę na konkretne miejsca. Mowa szczególnie o tych, położonych ma uboczu lub ukrytych w rzadko uczęszczanych zaułkach. Trzeba wtedy do ludzi wyjść, dać się poznać i powalczyć o klienta w przestrzeni miejskiej. Rzecz jasna zapomnijmy o osobach rozdających ulotki – to żaden sposób na zainteresowanie kogokolwiek. Można jednak zrobić to tak, aby przechodnie zamiast omijać Twoją reklamę szerokim łukiem (jak np. w przypadku osób usilnie wkładających nam w dłoń ulotki), lgnęli do niej, chcieli dowiedzieć się, czego dotyczy i co promuje.

Pierwsza w Polsce kampania oparta na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu

Zaczyna się robić coraz bardziej ciekawie jeśli chodzi o zastosowanie technologii rozpoznawanie obrazu w marketingu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
reporter telewizyjny
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine