Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Prokuratura złożyła apelację w sprawie dziennikarzy zatrzymanych w PKW

NBC Universal wycofuje swoje kanały z Rosji

TVP zwolni etatowych strażników

"Sensacje XX wieku" Wołoszańskiego na zmianę z Teatrem Telewizji

Bartosz Węglarczyk nie pracuje już w TVN 24 BiŚ


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Prezesie, oderwij się od smartfona

Telefon w kieszeni, tablet pod ręką, a w torbie laptop. Producenci gadżetów idą jeszcze dalej i przekonują nas, że trudno żyć bez zegarka podłączonego do internetu czy okularów, które wyświetlają wiadomości i inne ważne komunikaty. Stajemy się częścią chaosu, w którym wyłapujemy tylko strzępy informacji. Czas wyłączyć smartfony i spróbować żyć bez sieci.

Papież: media nie mogą tylko produkować i konsumować informacji

Papież Franciszek uważa, że środki przekazu nie mogą tylko "produkować i konsumować informacji". W orędziu na Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu papież napisał, że media muszą sprzyjać komunikowaniu się i zgodzie między ludźmi.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine