Zapisz się na:
Pressletter

Cyfrowy Polsat uruchomił internetową obsługę klienta



27.02.2007 08:21
Platforma Cyfrowy Polsat uruchomiła bezpłatną usługę pod nazwą Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Jest to pierwszy taki projekt wdrożony przez platformę cyfrową. Po rejestracji w EBOK-u (pod adresem ebok.cyfrowypolsat.pl) abonent platformy może m.in. sprawdzić saldo swojego konta czy wydrukować blankiet przelewu. Dotychczas podobne rozwiązania oferowali operatorzy telefonii komórkowej – w Polsce internetowe biuro obsługi klienta ma Orange.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wieczory wyborcze w telewizji, radiu i Internecie

Dyscyplinarka dla dziennikarki za krytykowanie prezesa TVP

Ponad 6 mln widzów oglądało debatę prezydencką TVN

"Top Chef" miał 1,6 mln widzów. Polsat szykuje piątą edycję

David Letterman pożegnany przez gwiazdy i widownię największą od dwóch dekad


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wiceszef rady nadzorczej TVP o zmianach reguł wyboru zarządu TVP w trakcie rady

- Gdy Odorowicz, Kozak i Weksler dostali po trzy głosy, przewodniczący rady uznał, że potrzeba czterech - mówi wiceszef rady nadzorczej TVP Leszek Rowicki.

Wielka awantura o Telewizję Polską

Wykluczenie z konkursu niezależnych kandydatów do zarządu telewizji publicznej krytykują ludzie kultury i prezydent Komorowski.

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine