Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat pokaże na antenach otwartych aż 24 mecze Euro 2016

Mecze reprezentacji Polski na Euro we Francji pokażą TVP i Polsat (fot. materiały prasowe PZPN)

Telewizja Polska kupiła od Telewizji Polsat sublicencję na transmisję wybranych meczów tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej i w TVP 1 pokaże 11 spotkań. Ale na otwartej antenie Polsatu zobaczymy 24 mecze Euro 2016.

Zakup sublicencji TVP ogłosiła wczoraj na konferencji prasowej, która pierwotnie miała być poświęcona podsumowanie pierwszego kwartału br. Ceny transakcji nie ujawniono. - Skoro Polacy mają płacić za telewizję i radiofonią publiczną, to coś w zamian otrzymują – mówi prezes TVP Jacek Kurski.
Jedynka pokaże w czerwcu cztery mecze fazy grupowej: mecz otwarcia Francja – Rumunia (10 czerwca) i trzy spotkania reprezentacji Polski. Potem będzie transmitować dwa mecze 1/8 finału, dwa spotkania ćwierćfinału, oba półfinały i finał. Równolegle te mecze będą też emitowane w serwisie Sport.tvp.pl.
TVP 1 nie będzie jednak jedyną anteną otwartą pokazującą Euro 2016. Telewizja Polsat, do której należą prawa do pokazywania tych mistrzostw w Polsce, będzie emitować mecze nie tylko w kodowanych kanałach sportowych. - 24 spotkania, w tym mecze Polaków, pokażemy na antenie otwartej – informuje Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy. W grę wchodzi przede wszystkim główna stacja, która pokaże m.in. mecz otwarcia, spotkania Polaków i finał. W razie potrzeby (np. mecze odbywające się w tym samym czasie) nadawca wykorzysta inne kanały, które ma w telewizji naziemnej. - Szczegółowy plan transmisji podamy w przyszłym tygodniu – mówi Tomasz Matwiejczuk.
W ubiegłym tygodniu TVP kupiła prawa do pokazywania meczów piłkarskiej reprezentacji Polski o punkty w latach 2018-2022.

(RUT, KOZ, 28.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.