Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef Junior" wygrał z konkurencją i będzie kontynuowany

Pierwszą edycję "MasterChef Junior" wygrała 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic koło Buska-Zdroju (fot. TVN)

Kulinarny talent show dla dzieci "MasterChef Junior" przyciągał do TVN średnio 2,85 mln widzów i wygrał z programami konkurencyjnych stacji.

"MasterChef Junior" zadebiutował w wiosennej ramówce TVN i był emitowany w niedziele w godz. 20-21.30, od 21 lutego do 24 kwietnia. Największą widownię zgromadziły: finał (3,15 mln osób) i pierwszy odcinek programu (3,11 mln). Średnio w czasie emisji show "MasterChef Junior" TVN miał 17,2 proc. udziału w grupie ogólnej i 21,6 proc. w komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) – wyprzedzając konkurencje stacje. Jedynka miała w tym czasie 16,4 proc. udziału (9,7 proc. w grupie komercyjnej), Polsat – 10,8 proc. (11,7 proc.), a Dwójka – 5,6 proc. (6,3 proc.). Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie TVN uzyskał 26,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników programu "MasterChef Junior" i planujemy jego kontynuację – mówi Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN.
Druga edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok. Na jesień br. TVN przygotowuje już kolejną edycję "MasterChef".
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 26.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.