Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Super Bowl 2016 z niewiele mniejszą oglądalnością od rekordowej z 2015 roku

(fot. pixabay.com)

Niedzielna transmisja z Super Bowl emitowana na antenie CBS nie pobiła ustanowionego w ub.r. rekordu oglądalności.

Według wstępnych danych, ujawnionych wczoraj przez firmę Nielsen, tegoroczny finał ligi NFL oglądało w telewizji 49 proc. spośród 116 mln amerykańskich gospodarstw wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Jest to drugi najlepszy wynik w historii tego wydarzenia. Dotychczasowy rekord (49,7 proc.), należał do Super Bowl rozegranego w 2015 roku. Wówczas transmisja miała największą widownię w historii amerykańskiej telewizji – 114,4 mln osób.
Niedzielna transmisja miała 73 proc. udziału w widowni (tak samo jak w ub.r.).

(LL, 08.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.