Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Debata" w TVP 1 przegrywa z serialami rywalizację o widzów

Po trzech odcinkach program publicystyczny "Debata" przyciąga do TVP 1 średnio 853 tys. osób – mniej niż emitowane w tym czasie programy konkurencyjnych stacji.

"Debata" jest emitowana od 19 stycznia, we wtorki o 20.25. Pierwsze dwa wydania prowadził Krzysztof Ziemiec, a trzecie Michał Adamczyk. Najwięcej widzów – 1,14 mln osób – "Debata" zgromadziła 26 stycznia, gdy tematem był wizerunek Polski w świecie. Odcinek z 2 lutego poświęcony służbom specjalnym obejrzało 731 tys. osób, a pierwsze wydanie, pt. „Czy Polska jest państwem sprawiedliwym" – 693 tys.
Średnio w czasie emisji "Debaty" Jedynka miała 5,1 proc. udziału w rynku. Największy udział – 33,7 proc. - miała w tym paśmie Dwójka, która nadawała m.in. serial "M jak miłość". Udział Polsatu wyniósł 13,8 proc. (pasmo filmowe), a TVN – 7,4 proc. (m.in. seriale "Na Wspólnej" i "Singielka").
Jeszcze mniejszy udział w rynku - 3,2 proc. - "Debata" miała w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). Tu także prowadziła Dwójka (28,5 proc.), przed Polsatem (18 proc.) i TVN (8,7 proc.).
"Debata" będzie emitowana do końca lutego. W marcu na wtorkowe wieczory Jedynka planuje m.in. program publicystyczny Jana Pospieszalskiego pt. "Warto rozmawiać".
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 04.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.