Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynka poprawiła wynik w październiku, ale liderem jest Polsat

Z czterech głównych telewizji udział w rynku poprawił w październiku tylko TVP 1. Mimo to liderem w obu grupach był Polsat.

Średni udział Polsatu w rynku w grupie ogólnej wyniósł 12,88 proc. (spadek z 13,41 proc. rok temu). Drugie miejsce zajął TVP 1 z udziałem 12,29 proc. (wzrost z 11,03 proc.), a trzeci był TVN – 11,15 proc. (spadek z 13,19 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze TVP 2 – 8,45 proc. (spadek z 9,06 proc.) i TVP Info – 3,53 proc. (wzrost z 2,53 proc.). Lepsze niż rok temu wyniki zanotowały także: TV 4, TVN 24 i Puls 2.

W grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) Polsat prowadził z udziałem 14,30 proc. (spadek z 14,70 proc.) przed TVN mającym 13,21 proc. udziału (spadek z pierwszego miejsca, z 14,94 proc. udziału). Także w grupie komercyjnej Jedynka poprawiła wynik - na 8,28 proc. (7,71 proc. rok temu). Dwójka miała tu 7,27 proc. (spadek z 7,50 proc.), a Czwórka zwiększyła udział do 3,93 proc. (z 3,18 proc.). W drugiej piątce wszystkie kanały oprócz TV Puls wypadły lepiej niż rok temu: TVN Siedem – 3,55 proc. (3,23 proc.), TV Puls – 3,52 proc. (3,86 proc.), TVN 24 – 2,57 proc. (2,06 proc.), Puls 2 – 1,90 proc. (1,66 proc.) i TTV – 1,74 proc. (1,52 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

 

(RUT, 03.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.