Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na spotach wyborczych najwięcej zarobiły kanały TVN, najwięcej wydał PiS

(fot. pixabay.com)

Na reklamy w telewizji w czasie kampanii wyborczej do parlamentu wydano w sumie 11,11 mln zł (dane cennikowe, czyli bez uwzględnienia udzielonych partiom rabatów). 36 proc. tej kwoty trafiło do kanałów Grupy TVN.

Na reklamy w telewizji w czasie kampanii wyborczej do parlamentu wydano w sumie 11,11 mln zł (dane cennikowe, czyli bez uwzględnienia udzielonych partiom rabatów). 36 proc. tej kwoty trafiło do kanałów Grupy TVN.

Grupa Polsat zebrała z reklam wyborczych 3,43 mln zł (31 proc. wszystkich wydatków na kampanie komitetów wyborczych w telewizji), a do Telewizji Polskiej trafiło 3,21 mln zł (29 proc.).
Spośród kanałów najwięcej – 3,11 mln zł – zarobiła główna antena Polsatu.

Najwięcej na płatne spoty wyborcze we wrześniu i październiku br. wydał komitet PiS – 5,02 mln zł. Drugi był komitet PO – 4,45 mln zł. Pozostałe komitety reklamujące się w telewizji były w zdecydowanej mniejszości. Komitet wyborczy PSL wydał 701 tys. zł, Nowoczesna – 399 tys. zł, Korwin – 264 tys. zł, komitet Andrzeja Piechockiego - 250 tys. zł, Zjednoczona Lewica - 12 tys. zł, a komitet Zbigniewa Stonogi 10 tys. zł.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 27.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.