Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dzień dobry TVN" z największą widownią spośród programów śniadaniowych

Array

Spośród programów śniadaniowych głównych telewizji największą widownię gromadził we wrześniu br. "Dzień dobry TVN". Od 1 do 30 września br. poranny program TVN oglądało średnio 560 tys. widzów. Drugie miejsce zajął program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 ze średnią widownią 370 tys. osób, a trzecie "Nowy dzień" w Polsacie - 270 tys. widzów.

W grupie ogólnej "Dzień dobry TVN" był też liderem pod względem udziału w rynku w swoim paśmie – z wynikiem 12,47 proc. nieznacznie wyprzedził "Nowy dzień" w Polsacie - 12,46 proc. Trzecie miejsce zajął poranek Dwójki z udziałem 8,94 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej widzów 16-49 największy udział ma śniadaniowy program Polsatu (16,64 proc.), a dalej plasują się: audycja TVN (15,53 proc.) i TVP 2 (7,66 proc.).
Poranne pasma TVN i Dwójki rozpoczynają się o godz. 8, a Polsat od godz. 6 emituje poranek kanału informacyjnego Polsat News pt. "Nowy dzień".
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 02.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.