Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl podał szczegóły nowego formatu reklamowego, Wellman oddaje część honorarium

Plakat reklamujący nową kampanię Lidla

Wczoraj ujawniono, że w nowej kampanii marketingowej sieci dyskontów Lidl Dorota Wellman i Karol Okrasa będą prowadzić talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Spot reklamowy w formie krótkiego programu będzie pokazywany w porze najwyższej oglądalności w TVP 1. Związana z TVN Wellman zadeklarowała przekazanie części swojego wynagrodzenia za udział w reklamie na cele charytatywne.

Podczas konferencji prasowej Dorota Wellman powiedziała: „Postanowiłam przeznaczyć pieniądze na cele charytatywne, jak zwykle, kiedy robię reklamę”. 100 tys. zł z jej honorarium otrzyma Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, a 200 tys. zł ma trafić do innych organizacji pomagających potrzebującym.
W nowej kampanii Lidla Dorota Wellman i Karol Okrasa będą zapraszali gości do talk-show zatytułowanego „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on prowadzony w knajpce Kuchnialidla.pl. Jednymi z pierwszych gości mają być uczestnicy programu „Europa da się lubić” (emitowany był przed laty w TVP 2): Elisabeth Duda, Teo Vafidis i Stefano Terrazzino. W reklamowym formacie pojawią się też Anna Mucha i Borys Szyc. Talk-show będzie pokazywać TVP 1 w soboty o 17.15 i w niedziele o 19.50. Odcinki będą trwały 3 minuty i 30 sekund. Koncepcja zakłada zacieranie różnic między typową reklamą a reality show.
Akcja teaserowa nowej kampanii Lidla trwała od połowy sierpnia br. W obecnym formacie reklamowym nie ma już Pascala Brodnickiego, z którym sieć współpracowała przez trzy lata. Tak jak w przypadku poprzedniego formatu ("Pascal kontra Okrasa"), tak i za nową kampanią Lidla stoi agencja reklamowa GPD Agency.
Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.

 

(AMP, 03.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.