Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spoty przy Super Bowl zdrożały o pół miliona dolarów

(fot. pixabay.com)

Za półminutowy spot przy najbliższym meczu Super Bowl trzeba będzie zapłacić średnio o pół miliona dolarów więcej niż podczas tegorocznej edycji imprezy – szacuje magazyn ”Variety”.

Pismo powołuje się na źródła w stacji CBS, która w 2016 roku przeprowadzi transmisje z finału ligi futbolu amerykańskiego NFL. Donoszą one, że stacja żąda od reklamodawców 5 mln dol. za emisję pojedynczego spotu. W 2013 roku, kiedy CBS ostatni raz transmitowała Super Bowl, cena wynosiła 3,8 mln dol., natomiast w br. NBC wyceniła emisję spotu na 4,5 mln dol. Tegoroczna transmisja meczu była najpopularniejszym programem w historii amerykańskiej telewizji i zgromadziła w Stanach Zjednoczonych 114,4 mln widzów.

(LL, 09.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.