Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu najwięcej widzów miała Jedynka

(fot. pixabay.com)

Program 1 Telewizji Polskiej nieznacznie zwiększył w lipcu udział w rynku wśród wszystkich widzów, a TVN poprawił wynik w grupie komercyjnej. Z pierwszej dziesiątki wzrosty w obu grupach zanotowały: TV 4, TV Puls i Puls 2.

Średni udział TVP 1 w rynku wyniósł 11,05 proc. (wzrost z 11,02 proc. rok temu). Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem 10,73 proc. (spadek z 10,77 proc.), a trzeci był TVN – 9,97 proc. (spadek z 10,48 proc.). Dalej uplasowała się Dwójka – 6,88 proc. (spadek z 7,60 proc.), a na piąte miejsce awansował kanał TVP Info – 3,85 proc. (wzrost z 3,71 proc.).

W grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) prowadził Polsat z udziałem 11,96 proc. (spadek z 12,16 proc.), przed TVN – 11,21 proc. udziału (wzrost z 10,93 proc.). Trzecia była Jedynka – 7,59 proc. (spadek z 9,04 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: TVP 2 z udziałem 6,42 proc. (7,47 proc.) i TV 4 z wynikiem 3,80 proc. (2,69 proc.). W drugiej piątce uplasowały się zaś kanały: TV Puls – 3,67 proc. (3,21 proc.), TVN Siedem – 3,36 proc. (3,49 proc.), TVN 24 – 2,86 proc. (2,84 proc.), TTV – 1,99 proc. (1,47 proc.) i Puls 2 – 1,92 proc. (1,66 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 04.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.