Canal+ Discovery szuka uczestników nowego programu przygodowego
Casting wśród ludzi zza biurek prowadzi producent, ATM Grupa
Należący do Discovery Networks Europe i ITI Neovision kanał Canal+ Discovery przygotowuje program, w którym ludzie spędzający czas za biurkiem będą mogli przeżyć przygodę.
Obecnie firma producencka ATM Grupa prowadzi casting dla uczestników nowej audycji. Osobom znudzonym i przytłoczonym codziennością chce pokazać, jak "fascynujący może być każdy z nas i świat parę metrów od naszego domu".
- Zdjęcia do programu chcielibyśmy zacząć jeszcze w te wakacje, ale emisja jest przewidziana na przyszły rok – mówi Adam Lemański, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej NC+.
Program (nie ma jeszcze tytułu) ma dwa podstawowe cele. - Ludziom siedzącym cały dzień przy biurku, pracownikom korporacji, którzy nie mają czasu zorganizować sobie takiego wyjazdu, chcemy pokazać, jak można oderwać się od rzeczywistości, choćby na 48 godzin. Celem programu jest też odkrycie ciekawych zakątków Polski – stwierdza Adam Lemański.
Canal+ Discovery nadaje od maja br. Oprócz własnych produkcji ma w ramówce programy dokumentalne z zasobów Discovery Networks.
(RUT, 30.06.2015)