Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 28, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN skończył z serialem "Prawo Agaty" oglądanym przez 2 mln widzów

"Prawo Agaty" (fot. materiały prasowe TVN)

Siódma edycja serialu "Prawo Agaty" przyciągała do TVN średnio 1,97 mln widzów. Stacja nie będzie już kontynuowała tej produkcji.

Premierowe odcinki "Prawa Agaty" były nadawane we wtorki o 21.30, od 3 marca do 26 maja. W czasie ich emisji TVN miał średnio 14 proc. udziału w grupie ogólnej i 14,1 proc. w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat. W obu grupach stacja zajęła drugie miejsce, za TVP 2. Dwójka nadawała w tym paśmie m.in. "Kulisy serialu M jak miłość" i "Magazyn Ekspressu Reporterów", osiągając 20,7 proc. udziału w rynku (15,2 proc. w grupie komercyjnej). Gorzej od TVN wypadły: Jedynka (po 9,8 proc. w obu grupach) i Polsat (7,3 proc. w ogólnej i 10,7 proc. w komercyjnej).
Najpopularniejsze odcinki "Prawa Agaty" przyciągały: 2,15 mln widzów (7 kwietnia); 2,12 mln widzów (28 kwietnia) i 2,07 mln (odcinek finałowy). Przychody ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 16,2 mln zł (cennikowo, bez rabatów) i były o 11 proc. mniejsze od uzyskanych w poprzedniej edycji, jesienią ub.r., kiedy "Prawo Agaty" gromadziło 2,13 mln widzów.
TVN nie planuje ósmej edycji serialu. – Pora myśleć o nowych projektach – tak o zakończeniu emisji "Prawa Agaty" mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 28.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.