"Kuba Wojewódzki" dzięki odcinkowi z Komorowskim miał wyższą średnią niż jesienią
Kuba Wojewódzki (fot. Piotr Król/Press)
Wiosenna edycja talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciągała do TVN średnio 1,38 mln widzów – 50 tys. więcej niż w poprzednim sezonie, jesienią ub.r. Program pozostał liderem pasma.
Największą widownię - 2,08 mln osób - zgromadził w tym sezonie odcinek z 19 maja, gdy gośćmi byli prezydent Bronisław Komorowski i aktor Paweł Domagała. Ostatnie w tym sezonie wydanie talk-show - ze Stanisławą Celińską i kabaretem Ani Mru Mru - obejrzało 1,65 mln widzów (26 maja), a odcinek z Agnieszką Kaczorowską i Robertem Biedroniem - 1,48 mln widzów (7 kwietnia). Emitowany od 3 marca do 26 maja we wtorki o 22.30 program Kuby Wojewódzkiego dał stacji średnio 14,8 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 miał 11,8 proc., Polsat – 9,1 proc., a TVP 1 – 8 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Kuba Wojewódzki" prowadził z wynikiem 16,7 proc. wobec 11,7 proc. Polsatu, 8,1 proc. udziału Jedynki i 8 proc. Dwójki.
Ze sprzedaży reklam przy talk-show TVN uzyskał 11,78 mln zł – o 6,4 proc. więcej niż w poprzednim sezonie (cennikowo, bez rabatów). W ostatnim odcinku Kuba Wojewódzki zapowiedział na jesień br. kolejną edycję.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 28.05.2015)